ویژه برنامه های هفته اراک اعلام شد


اراک- شهردار اراک ویژه برنامه های هفته اراک را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کریمی با اشاره به ویژه برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته اراک اظهار کرد: معرفی اراک و پیشینه و تاریخ آن، شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار اراک در زمینه‌های مختلف، معرفی صنایع دستی و ابنیه تاریخی با مرکزیت بازار ساز جمله این برنامه‌ها است.

کریمی با بیان اینکه برنامه‌ها در چند بخش برگزار می‌شود، افزود: تعدادی از برنامه‌ها به منظور افزایش تعلق اجتماعی و نشاط شهروندی با استفاده از مشارکت‌های مردمی برنامه‌ریزی شده و علاوه بر آن فضاسازی محیطی نیز به شکل ویژه‌ای در طول هفته انجام خواهد شد.

وی برگزاری تور اراک‌گردی را یکی دیگر از برنامه‌ها عنوان و اضافه کرد: این تور از طریق فضای مجازی که در اپلیکیشن طراحی شده در اختیار شهروندان و مسافران این شهر قرار می‌گیرد و همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته اتوبوس‌هایی در سطح شهر پیش‌بینی شده که به شکل فیزیکی نیز تور اراک‌گردی را اجرا می‌کنند.

شهردار اراک با اشاره به نشست‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف با همکاری دانشگاه‌های اراک تصریح کرد: در این نشست‌ها مسائلی همچون شخصیت تاریخی امیرکبیر، پیشینه شهر، بازار اراک و شکل‌گیری آن به عنوان یکی از شاهکارهای معماری کشور، ورزش شهر، همچنین معرفی شخصیت‌های برجسته اراک در حوزه‌های مختلف را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: برنامه‌های هفته اراک روز بیست و هشتم مهرماه با گلباران قبور شهدا و نواختن زنگ اراک در یکی از مدارس این کلان‌شهر آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!