سهرابیان: برای حل مشکلات مالی باید از رابین‌هود کمک بگیرم!/ به شعارها و افسانه‌ ها توجه نمی‌کنم


سهرابیان: برای حل مشکلات مالی باید از رابین‌هود کمک بگیرم!/ به شعارها و افسانه‌ ها توجه نمی‌کنم

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: باید مثل یک رابین هود پول برداشت کنم تا مشکلات فدراسیون حل شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در حاشیه دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور در خصصوص موفقیت در مسابقات اخیر جهانی اظهار داشت: ما در مسابقات قهرمانی جهان در کشور چک حضور داشتیم. برای اولین بار رنکینگ دختران ما از یازدهم به هشتم ارتقا پیدا کرد. رکورد پسران ما رکورد بسیار مطلوبی بود و امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند بتوانیم مدال بگیریم.

سهرابی با اشاره به شرایط مهسا جاور عنوان کرد: یک مادر می‌تواند بگوید که چه کار سختی است وقتی فرزندش را به دنیا بیاورد و بلافاصله تمرینات را شروع کند. مشخصا کار سختی را انجام داده. او بلافاصله در مسابقات شرکت کرد و در فینال با فاصله زیادی با رقیبش برنده شد و تماشاگران ایستاده او را تشویق کردند. مطمئنا جاور را در بازی های آسیایی خواهید دید و با مدالی که می‌گیرد حتی می‌تواند در المپیک هم خودش را ثابت کند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص جدایی بهمن نصیری از قایقرانی ایران و اینکه آیا ورزشکاری داریم که به شرایط نصیری برسد، گفت: نصیری هنوز ورزشکار ما است و ما به او افتخار می‌کنیم. او گذرنامه آذربایجانی گرفته ولی ملیت او هنوز ایرانی است. شک نکنید ورزشکاران دیگری در یک سال آتی به رکوردهای نصیری خواهند رسید. همانطور که نصیری جانشین محسن شادی شد ورزشکاران دیگر هم می‌توانند جای بهمن را بگیرند.مطمئنا امیرحسین محمودپور با رکوردی که ثبت کرد، نشان داد می‌توانیم به عنوان سبک وزن روی سکو برود. رضوانی ورزشکاری است که در سنگین وزن کار می‌کند؛ اگر چه نمی‌توانم بگویم او می‌تواند جای نصیری را پر کند.

سهرابی در خصوص بودجه فدراسیون‌ها گفت: فعالیت‌های قایقرانی آنقدر پشت سر هم است که اصلا توجه نکردم چند درصد از بودجه را گرفتم. دوستان من در کمیته ملی المپیک و یا وزارت ورزش به من کمک کنند یا اینکه باید مثل یک رابین هود پول برداشت کنم که مشکل خانواده‌ام حل شود. هنوز آنقدر بیکار نشدم که به درصدها فکر کنم. من از روزی که به فدراسیون آمدم بدهی داشتم ولی لزومی ندارد خانواده‌ام این مسائل را بدانند.

وی تاکید کرد: در 3.5 سال گذشته، به جز دوستان نزدیکی که خارج از سیستم قایقرانی بودند، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و کمیته پارالمپیک هیچ احدی به فدراسیون قایقرانی کمکی نکرده. اصلا به دنبال این نیستم دوستان را برانگیخته کنم که در 6 ماه باقی مانده 4 سال اول حضورم به من کمک کنند.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: اصلا به شعارها و افسانه‌ ها توجه نمی‌کنم. یک مدیر با داشته هایش برنامه می‌ریزد. وقتی کسانی که در این 3 سال و نیم کمکی نکردند، من هم به آنها هیچ توجهی نمی‌کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری