وحدت راه علاج دردهای جامعه/ فتنه های دشمن را بشناسیم


وحدت راه علاج دردهای جامعه/ فتنه های دشمن را بشناسیم

بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه امروزه راه علاج دردهای امت اسلامی وحدت و یکدلی است، گفت: باید حواسمان باشد که تحت تأثیر بیگانگان قرار نگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد رضایی ظهر دوشنبه در محفل انس با قرآن در جمع مردم شیعه و اهل سنت روستای بجد بیرجند اظهار کرد: هفته وحدت فرصتی برای مهربانی و همدلی‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان‌کرد: ما به قسمتی از زندگی که نگاه کنیم قرآن و اسلام بهترین و کامل‌ترین برنامه‌ها را برای آن دارد که حتی جزئی‌ترین مسائل را نیز شامل می‌شود.

طراحی دشمن برای متوقف کردن قطار تمدن اسلامی است

رضایی گفت: در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برنامه‌های ویژه‌ای را دین و قرآن تدارک دیده است و از این نظر دشمن برای متوقف کردن قطار تمدن اسلامی طرح دارد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن شاید بتواند قطار تمدن اسلامی را کُند کند ولی این فرهنگ و تمدن هیچگاه متوقف نخواهد شد، اظهار کرد: یکی از اقوامی که به سرعت با آغوش باز اسلام را پذیرفتند ایرانیان بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: بسیاری از جنگ‌ها و خونریزی‌ها توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی و مزدوران آنان در کشورهای اسلامی رخ می‌دهد تا به اسلام و مسلمانان آسیب بزند.

رضایی ادامه‌داد: کافی است به کشورهای سوریه، یمن، فلسطین، میانمار، افغانستان و حتی گاهی پاکستان نگاهی بیندازیم تا متوجه عمق قضیه بشویم.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی پرچمدار تمدن نوین اسلامی است، گفت: خون ۲۳۰ شهید بر زمین ریخته شد تا ما شیعه و سنی امروز بتوانیم در کنار هم در یک محفل قرآنی با آرامش جمع شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: انقلاب اسلامی امام (ره) نیز برای احیا قرآن و اسلام و فرهنگ دینی بود.

فتنه‌های دشمن را به درستی بشناسیم

رضایی با تأکید بر اینکه دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای متوقف کردن اندیشه اسلامی تلاش کرده است، بیان کرد: دشمن فتنه قومیت‌ها را نیز از همان ابتدای پیروزی انقلاب دنبال می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای آشوب و فتنه هر دفعه یک اسم رمز دارد، ادامه داد: گاه تقلب در انتخابات، زمانی مسائل قومیتی، گاه گران شدن بنزین و امروز نیز فوت یک دختر جوان اسم رمز می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه‌داد: چه بسیار انسان‌های بیگناهی که در همین اغتشاشات و آشوب‌ها جان خود را از دست دادند و اموال عمومی و بیت‌المال نیز خسارت وارد شد.

رضایی گفت: چه مساجد و حسینیه‌هایی که در همین اغتشاشات آتش زده شد و کشف حجاب کردند.

وی با تأکید بر اینکه امروزه راه علاج دردهای امت اسلامی وحدت و یکدلی است، یادآور شد: باید حواسمان باشد که تحت تأثیر بیگانگان قرار نگرفته و بر مشترکات تأکید داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر