همه ظرفیت های استان قزوین برای خدمت به مردم به کار گرفته شود


همه ظرفیت های استان قزوین برای خدمت به مردم به کار گرفته شود

قزوین- استاندار قزوین گفت: برای خدمت به مردم همه باید ظرفیت‌های خود و استان را به میدان آورده و با شنیدن انتقادات نواقص را مرتفع کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی علایی در آئین تکریم و معارفه رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه استان قزوین که ظهر دوشنبه در سالن جلسات باغستان استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: اقتدار کشور و قوام نظام ما با کسب رضایت و همراهی مردم به دست می‌آید و این موضوع با ارتقا کیفیت و خدمت به مردم ممکن است.

استاندار قزوین بیان کرد: در روزهایی هستیم که شرایطی رخ داده که خوشایند ما نیست ولی از جهتی برای ما دارای پیام‌هایی است که در هر جایگاهی که قرار داریم باید این پیام را دریافت کرده و مد نظر قرار دهیم.

وی گفت: دشمن با تمام تجربه برگرفته از سال‌های اخیر و ظرفیت‌های تلاش می‌کند مردم را به میدان بکشاند اما مردم حیله دشمن را تشخیص داده و راه خود را از آنها جدا کرده‌اند.

اعلایی ابراز کرد: ما نافی نقاط ضعف نیستیم ولی مردم خود شرایط را می‌بینند و در شرایط سخت در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

استاندار قزوین یادآور شد: خدمت رسانی با بالاترین کیفیت وظیفه ما است و آمارها نشان می‌دهد هر کجا که خدمت رسانی و پاسخ به نیازهای مردم بهتر انجام شده است آمار اغتشاشات به شدت پایین بوده است.

اعلایی خاطرنشان کرد: امروز ما توفیق خدمت به مردم را داریم و نظام هم خار چشم دشمنی است که می‌بینیم حقوق اولیه انسان‌ها را نمی‌دهند و تجسم شیطانی هر منکری را برای ما می‌خواهند.

وی در خاتمه گفت: باید انتقادها را بشنویم و نواقص را ببینیم، در استان همه دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی متناسب با وظیفه هم خود باید با جسارت و شجاعت و اتحاد مسیر را پیش ببرد تا روزهای خوبی را بسازیم و ظرفیت بالقوه ای که در استان داریم را به ظرفیت بالفعل بدل کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ عاشقانه جدید آناهیتا همتی و همسر دکترش