عدم آلایندگی کارخانه‌های سیمان در کرمانشاه


عدم آلایندگی کارخانه‌های سیمان در کرمانشاه

کرمانشاه- معاون محیط زیست انسانی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از عدم آلایندگی کارخانه‌های سیمان در کرمانشاه خبر داد.

فرحناز اقبالی کلهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کارخانه سیمان در استان کرمانشاه به صورت لحظه‌ای مورد پایش آلاینده‌ها به شکل آنلاین قرار می‌گیرد این کارخانه ممکن است به شکل هفتگی به دلیل نوسان برق دچار از مدار خارج شدن الکترو فیلتر خود شده و در حد پنج دقیقه مشکل آلودگی گزارش می‌شود.

وی افزود: کارخانه‌های سیمان در کرمانشاه جز صنایع آلاینده نیستند واحدهایی که در صنایع آلاینده قرار دارند مورد پیگیری قرار می‌گیرند تا با بررسی و رعایت اصول از لیست خارج شوند.

معاون محیط زیست انسانی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: واحد فروآلیاژ که سرمایه‌گذار آن یک فرد چینی است اخیراً از گمرک فیلتراسیون مربوط به واحد خود را وارد کرده و نصب آن انجام شده است و باید مورد پایش قرار گیرد تا احراز استاندارد آن تأیید شود.

اقبالی کلهر با اشاره به پایش آنلاین واحدهای آلاینده خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی واحدهای بزرگ پتروشیمی‌ها، پالایشگاه‌ها و کارخانجات سیمان به طور آنلاین به سیستم پایش کشوری وصل هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول