اختصاص اعتبارات مسئولیت اجتماعی نفت برای نوسازی مدارس تنگستان


اختصاص اعتبارات مسئولیت اجتماعی نفت برای نوسازی مدارس تنگستان

بوشهر - فرماندار شهرستان تنگستان گفت: از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی حوزه نفت ۲۱۰ میلیارد ریال برای نوسازی مدارس تخریبی شهرستان اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر دوشنبه در نشست هم اندیشی مدیران مدارس تنگستان اظهار داشت: دشمن طی دو و سه سال اخیر با علم به اینکه کرونا باعث دسترسی افراد کم سن و سال به فضای مجازی بیشتر شود سرمایه گذاری لازم در این زمینه انجام دادند تا بتوانند برنامه‌های خطرناک و پیچیده و مخربی که برای جامعه خودشان و افراد کم سن و سال منع می‌کنند به جوامع دیگر برای استفاده ارسال می‌کنند.

وی افزود: با یک کار دقیق تربیتی و رویکرد کامل‌تر پرورشی و انجام برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، معنوی و مذهبی مناسب‌تر بچه‌ها این قابلیت را دارند که به یک تشخیص درست برسند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: همیشه هجمه‌های دشمن بیشتر از کارهای محتوایی در جامعه بوده اما حداقل با کمترین کارهای محتوایی مناسب از این هجمه‌ها جلوگیری شده است.

وی از مدیران و مربیان مدارس و همه کسانی که در تعلیم و تربیت جامعه حضور داشتند درخواست کرد از سند بنیادین که از جمله اسناد بالا دستی بسیار ارزشمند آموزش و پرورش است اهتمام به آن بروزند این سند را عملیاتی کنید.

برگزاری نماز در مدارس

لطفی عنوان داشت: باید به بر گزاری نماز در مدارس به عنوان یک امر مهم توجه خاصی صورت گیرد.

فرماندار تنگستان بیان کرد: برای اینکه بتوانیم بخشی از نیازهای سخت افزاری مدارس تأمین کنیم لازم است از ظرفیت‌های مردم و هم ظرفیت‌هایی که تحت عنوان مسئولیت‌های اجتماعی می‌باشند در حوزه شهرستان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه مدارس آنچه نیاز است که به امکانات مجهز شوند و سیستم‌های هوشمند که سال‌ها است که در آموزش و پرورش بحث آن است در مدارس شهرستان مستقر شود دانش آموزان با انگیزه و غربت بیشتر در جهت تحصیل و پیشرفت استفاده خواهد برد.

لطفی از اجرایی شدن طرح همیاری مدرسه در مدرسه تنگستان با همکاری دستگاه‌های اجرای، خیرین و استفاده از ظرفیت مردمی خبر داد.

۲۱ مدرسه تخریبی داریم

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ اعتبارات تملک دارایی شهرستان ۳۰ درصد بیشتر تحقق نیافت اما در حوزه آموزش و پرورش ۱۰۰ تخصیص داده شد که انتظار می‌رود ساختمان آموزش و پرورش شهرستان در دهه فجر افتتاح و مورد بهر برداری قرار گیرد.

وی بیان ادامه داد: برای بازسازی و نوسازی سالن اجتماعات حدیث شهر اهرم اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

لطفی بیان کرد: در تنگستان ۲۱ مدرسه تخریبی است که ۱۷ مدرسه در بخش مرکزی وجود دارد و تلاش می‌شود از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی حوزه نفت ۲۱۰ میلیارد ریال برای نوسازی این مدارس اختصاص داده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان