عزیزیان: پرسپولیس مقابل سپاهان به شدت محتاط بود/ فوتبال ایران فقر هافبک بازیساز دارد


عزیزیان: پرسپولیس مقابل سپاهان به شدت محتاط بود/ فوتبال ایران فقر هافبک بازیساز دارد

پیشکسوت پرسپولیس عملکرد تیمش مقابل سپاهان را مورد نقد قرار داد.

سعیذ عزیزیان در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص دیدار سپاهان و پرسپولیس گفت: بازی سپاهان و پرسپولیس یک بازی دفاعی و با احتیاط برای هر 2 تیم بود و پرسپولیس اصلا در حد نام خودش بازی نکرد. سرخپوشان بعد از باخت مقابل تراکتور آمده بود تا همچنان صدر نشینی خود را حفظ کند و از طرفی سپاهان هم به عنوان میزبان این بازی به دنبال تمام امتیاز بود.

وی افزود: لوکادیا مقابل سپاهان آماده نبود و فوتبال ساکنی بازی کرد. البته سعید صادقی و مهدی ترابی هم نتوانستند در این بازی مهاجمان را تغذیه کنند. سروش یک بازیکن پاسور و پلی میکر خوبی است و پارسال هم که در سپاهان بود همین وطیفه را برعهده داشت اما حالا در پرسپولیس خیلی به چشم نمی‌آید. زمان ما خیلی از این بازیکنان داشتیم و به قولی سازنده بودند. بازیکنانی مثل نامجومطلق در استقلال، بیانی در همین تیم و عاشوری در پرسولیس که دیگر شاهد حضور اینچنین بازیکنان در تیم‌های مدعی و ملی نیستیم.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: به عقیده من برای اینکه در لیگ به عنوان یک مدعی ظاهر شویم باید ارکان تیمی برای اجرای تاکتیک‌ها فراهم باشد. این یعنی از از خط عقب یعنی دروازه‌بان گرفته تا مهاجمان باید از اصول حرفه‌ای پیروی کنند و با استفاده درست کادر فنی از موجودیت بازیکنان، اندیشه درست در زمین پیاده‌سازی شده و در نهایت عدم موقعیت سوزی باعث برتری یک تیم در بازی به این حساسی می‌شود.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب