ایجاد نیازمند توجه در زیرساخت های ارتباطی برای اربعین است


ایجاد نیازمند توجه در زیرساخت های ارتباطی برای اربعین است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: ایجاد نیازمند توجه در زیرساخت های ارتباطی مثل راه آهن، بزرگراه و آزادراه برای اربعین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح سه شنبه در مراسم تقدیر از دست اندرکاران اربعین در ایلام اظهار کرد: اربعین فرصتی برای خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع) است، باید به زیرساخت‌های استان به خصوص ایجاد راه آهن، بزرگراه و آزادراه در استان توجه شود.

وی با اشاره به اینکه گرمای هوا یکی از مشکلات اربعین امسال بود که به خوبی مدیریت شده است، افزود: رویکرد فرهنگی در اربعین امسال به خوبی مشاهده شده است.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: در توسعه راه‌های استان حرکت خوبی در اربعین آغاز شده است، مدیریت آب، برق، اسکان، یخ، حمل و نقل در اربعین امسال خوب بود.

وی گفت: حضور گسترده مسئولان کشوری در اربعین امسال در مرز مهران چشمگیر بود، حضور میدانی استاندار، سپاه، مرزبانی و نیروی انتظامی در مرز مهران بسیاری از مشکلات را حل کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه افزایش بودجه اربعین از دیگر اقدامات ارزشمند در استان بوده است، تصریح کرد: تلاش نیروهای امنیتی در اربعین امسال قابل تقدیر بود، در اربعین امسال شاهد همدلی، هم افزایی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی بودیم.

وی گفت: کاری کنیم این همدلی برای جهاد تبیین در این جنگ شناختی برای جوانان نیز به وجود بیاید، دشمن در حال کار روی جوانان ماست، باید هرچه زودتر روی مسئله جهاد تبیین کار کنیم.

امام جمعه ایلام افزود: از همه مردم استان و مسئولان استان به خصوص استاندار برای برگزاری مراسم اربعین تقدیر و تشکر می‌کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی