موج سواری دشمن بر احساسات جوانان


موج سواری دشمن بر احساسات جوانان

بیرجند- نماینده مردم نهبندان و سربیشه با اشاره به موج سواری دشمن بر احساسات جوانان در وقایع اخیر گفت: دولت، مجلس و قوه قضائیه باید برای بیان شفاف اعتراضات توسط مردم ساز و کاری را طراحی کنند.

مصطفی نخعی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ریشه‌های مسائل اخیر اظهار کرد: همه مردم کشور ما از اتفاقی که برای یک دختر جوان رخ داد ناراحت و مسئولان کشور ما نیز زود وارد صحنه شدند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه با اشاره به اظهار همدردی مسئولان سه قوه و وعده برای پیگیری موضوع ادامه داد: همه ما و مسئولین تأکید بر ارزیابی‌های کارشناسانه علت فوت داشتند.

وی بیان کرد: همچنین مسئولین تأکید به تغییر رویه‌های موجود در گشت ارشاد در صورت نیاز کردند.

موج سواری رسانه دشمن بر روی احساسات جوانان

نخعی با بیان اینکه هنوز پیگیری‌ها و نتیجه‌ها به اتمام نرسیده بود که با برنامه‌ریزی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دنباله روهای آنان، بر روی احساسات پاک جوانان ما شروع به موج سواری کردند، گفت: آنان این هدف خود را با دروغ پردازی و کار رسانه‌ای بسیار گسترده پیگیری کردند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه ادامه داد: رسانه‌های آنان مدام با دمیدن در آتش اغتشاشات به دنبال استمرار این ناامنی‌ها بودند.

وی با تأکید بر اینکه ریشه تمام این ناامنی‌ها طراحی‌های دشمن بود، اظهار کرد: دشمنان با اصل و اساس نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند و هر زمان که ما به توانمندی‌های جدید دست پیدا کردیم وارد عمل شدند.

ایجاد اغتشاش در آستانه موفقیت‌های کشور

نخعی ادامه‌داد: در مذاکرات هسته‌ای اهداف ما در حال تحقق بود و بعد از سال‌ها انتظار عضو سازمان همکاری‌های شانگهای شده و روند شیوع کرونا رو به کاهش رفت و در چنین شرایطی دشمن اغتشاشات را به وجود آورد.

وی بیان‌کرد: اغتشاشگران یکی از راه‌های ایجاد وحشت در جامعه را همین ضربه زدن به اموال عمومی، بانک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و..می‌دانند که خسارت‌های زیادی را به وجود آورد.

نخعی با بیان اینکه مردم از شرایط اقتصادی به حق گلایه دارند، بیان کرد: در چنین شرایط سخت اقتصادی و با وجود تحریم‌ها بر هم زدن آرامش روانی و اقتصادی و از بین بردن اموال مردم نشانه دشمنی است.

وی ادامه داد: ما باید مرز بین اعتراض و اغتشاش را مشخص کنیم چرا که اعتراض حق مردم است و ما بارها و بارها در جلوی همین مجلس شاهد اعتراض اقشار مختلف مردم بوده‌ایم.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه گفت: بسیاری از قوانین چون رتبه بندی معلمان از دل همین اعتراض‌ها و شنیدن گلایه‌ها به نتیجه رسیده است.

نخعی با تأکید بر اینکه برای اعتراضات باید یک رویه مشخص را در نظر بگیریم، یادآور شد: باید شرایطی را فراهم کنیم که افراد در یک فضای مشخص اعتراض خود را شفاف بیان کنند.

وی یادآور شد: ولی در اغتشاشات با حضور گروه‌های خشن شاهد مسائلی چون خسارت به اموال عمومی و حتی جان مردم بودیم که به هیچ وجه مورد قبول هیچکس نیست.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه گفت: دولت و مجلس و قوه قضائیه باید برای بیان شفاف اعتراضات توسط مردم ساز و کاری را طراحی کنند.

نخعی ادامه داد: از طرف دیگر باید اتاق‌های فکر علت‌های وقایع اخیر را به درستی ریشه‌یابی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیام تبریک به مناسبت روز معلم