اضافه شدن 2 هزار مددجوی محسنین در فارس


اضافه شدن 2 هزار مددجوی محسنین در فارس

شیراز - رئیس اداره اکرام کمیته امداد فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار فرزند جدید به تعداد فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، افسانه اقبال صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای سال تاکنون نزدیک به ۲ هزار فرزند جدید به تعداد فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد فارس اضافه شده است. در این بازه زمانی ۲۲ هزار حامی جدید جذب شدند که حمایت از ۵۵ هزار فرزند را عهده دار شدند.

او ادامه داد: در حال حاضر ۲۸ هزار و ۷۵ فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد فارس هستند که ۱۲۸ هزار و ۲۶۴ حامی حمایت این عزیزان را بر عهده دارند.

اقبال افزود: برای تهیه لوازم التحریر فرزندان تحت حمایت این نهاد در بازه زمانی یک ماهه نیمه دوم شهریورماه تا پایان ۱۵ مهرماه جاری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های حامیان به صورت مستقیم به حساب فرزندان واریز شده است.

رئیس اداره اکرام امداد فارس ضمن تشکر از تمام کمک‌های حامیان عنوان کرد: شرکت صنعتی گلرنگ ۵۷ بسته تحصیلی و مؤسسه خیریه عترت فاطمی ۴۰۰ بسته تحصیلی برای فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد فارس تهیه کردند که بین دانش آموزان جامعه هدف توزیع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتقام با لباس زباله گردی / قاتل دستگیر شد