قصه‌گویان برگزیده مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی قم معرفی شدند


قصه‌گویان برگزیده مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی قم معرفی شدند

قم- هیئت‌ داوران مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم قصه‌گویان برگزیده استان را معرفی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در سومین روز از هفته ملی کودک ۳۵ قصه گو در بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرحله استانی قم در بخش‌های مختلف به رقابت پرداختند.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون مرحله استانی با «شعار قصه صدای زندگی» با اجرا ۳۵ قصه‌گو در خانه تاریخی زند قم برگزار شد.

هیئت‌داوران بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان قم با حضور مهدی آرایی، سیده لیلا موسوی و احمد سلیمانی قصه‌گویان برگزیده اول تا سوم مرحله استانی جشنواره را معرفی کردند.

در بخش مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها؛ صدیقه یعقوبی با قصه «پسته خانم» همچنین در بخش زنان و مردان؛ ایمانه خلیلی با قصه «خاله پیرزن و خمره سرکه» به عنوان نفر اول، مریم کریمی با قصه «قطره طلایی» نفر دوم، آزاده روستا با قصه «دفتر خاطرات» نفر سوم و محمد رضا بابایی با قصه «تعویض در وقت اضافه» و مهین رئوف با قصه «کلبه‌ی امن ناامن» و لیلا فرخی قصه «مهدیار» شایسته تقدیر شدند.

در بخش دختران و پسران زهرا علئی با قصه «کلاغ خنزرپنزری» به‌عنوان نفر اول، ترنم رازقی با قصه «پادشاه زورگو» نفر دوم، پریسا زمانی با قصه «پیرزن و چرخ فلک سوار» نفر سوم و مینوفر رئوف با قصه‌ی آش آشتی شایسته تقدیر را کسب کردند.

هیئت‌داوران بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی استان قم در بخش آئینی سنتی ویژه نوجوانان نازنین عبدلو با قصه «بیژن و منیژه» به عنوان برگزیده و امیر مهدی علیزاده با قصه «گردآفرید» شایسته تقدیر معرفی کردند.

مرحله پایانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی هم زمان با شب یلدا در تهران برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رشیدی کوچی: رئیسی با یک خط، می‌تواند فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند، چون نمی‌خ...