احداث اولین مدرسه پیش ساخته در هرمزگان


احداث اولین مدرسه پیش ساخته در هرمزگان

بندرعباس - مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان از احداث اولین مدرسه پیش ساخته در هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید فخرالدین هاشمی با اشاره به اینکه مدارس پیش ساخته امروزه در کشورهای پیشرفته جایگاه ویژه ای دارد، بیان داشت: با گذشت زمان روز به روز بر تعداد این نوع از ساختمانهای پیش ساخته افزوده می شود.

هاشمی در خصوص مزایای مدارس پیش ساخته اظهارداشت: استفاده از مدرسه پیش ساخته به عنوان جایگزینی مناسب برای سیستم های سنتی و قدیمی به شمار می رود، این مدارس با استفاده از متریال های روز جهانی و با کیفیت بسیار بالا طراحی و ساخته می‌شوند که نسبت به سایر ساختمان ها از استحکام بیشتری برخوردار خواهند بود.

وی از دیگر مزایای استفاده از این مدارس را سرعت ساخت بسیار بالا آنها، وزن پایین و سبک بودن این نوع از سازه ها، امکان احداث در مناطق دوردست و صعب العبور، کاهش هزینه های اجرا، استفاده از سیستم پیچ و مهره برای اتصالات و امکان افزایش و کاهش مساحت و حتی انتقال ساختمان به مکانی دیگر بیان داشت.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با بیان اینکه سازه مدرسه از نوع بتنی پیش ساخته می باشد، خاطرنشان کرد: این مدرسه در حال حاضر مورد بهره برداری قرار گرفته و تعداد ۷۵ دانش آموز در این فضای آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره شوکه کننده بازیگر نقش الیور توئیست در 72 سالگی