دولت سیزدهم مدافع حقوق کارگران است


دولت سیزدهم مدافع حقوق کارگران است

اهر- معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دولت سیزدهم مدافع حقوق کارگران است، گفت: طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان معادن اهر باید بازنگری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تراب محمدی ظهر امروز سه شنبه در بازدید از یک کارخانه آهک هیدراته در شهرستان اهر با تأکید بر لزوم اصلاح طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان افزود: در منطقه ارسباران معادن زیادی در حوزه شرکت مس نداریم یکی سونگون و یکی هم معدن مزرعه و آهک هیدراته اهر است، اما چرا حقوق و مزایای کارکنان باهمدیگر تفاوت دارد این تفاوت در پرداخت حقوق کارکنان قابل‌قبول نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اصلاح و بازنگری در طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان آهک هیدراته اهر برای مدیریت ارشد آذربایجان‌شرقی اهمیت دارد، چراکه دولت مردمی آیت‌الله رئیسی از کارگران حمایت می‌کند و تأکید دارد تا حقوق کارگران معدنی به‌صورت عادلانه پرداخت شود.

وی بابیان این‌که اجرای فاز دوم کارخانه آهک هیدراته اهر با هدف افزایش تولید و اشتغال‌زایی برای جوانان اهری با جدیت دنبال شود، تصریح کرد: شهرستان اهر صنایع و کارخانجات کمتری نسبت به جمعیت دارد و چشم جوانان بیکار عمدتاً به معدن انجرد و آهک هیدراته است چراکه این معادن ظرفیت اشتغال‌زایی برای جوانان تحصیل‌کرده را دارد.

محمدی با ذکر این‌که معادن اهر بایستی نسبت به پرداخت حق و حقوق مسئولیت‌های اجتماعی در جهت عمران و آبادانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، یادآور شد: هزینه کرد اعتبارات از محل مسئولیت‌های اجتماعی معادن در شهرستان‌ها بر عهده فرمانداران است تا بر حسب نیازمندی مردم در مناطق؛ هزینه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی