پیگیری برای حل معضل بوی نامطبوع در مناطق مختلف شهر اهر


پیگیری برای حل معضل بوی نامطبوع در مناطق مختلف شهر اهر

اهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی از پیگیری برای حل معضل بوی نامطبوع در مناطق مختلف شهر اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تراب محمدی صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در اهر با اشاره به این‌که مشکلات واحدهای معدنی و تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر با دستور استاندار آذربایجان‌شرقی بررسی شد، اظهار داشت: پی‌رو تأکید استاندار، با حضور اعضای شورای پدافند غیرعامل و کمیسیون کارگری، مشکلات معدن انجرد، کارخانه آهک هیدراته و تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر در حوزه‌های مختلف بررسی و پیگیری شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: سد باطله معدن انجرد با مشکلات خاصی روبرو بود که طی جلسه‌ای موانع را بررسی و جهت احداث سد باطله جدید این معدن دستورات لازم را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردیم.

وی با اشاره به انتشار بوی نامطبوع در مناطق مختلف شهر اهر گفت: شهروندان اهری از بوی نامطبوع گلایه داشتند و با توجه به اقدامات انجام یافته از سوی فرماندار اهر و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی بخشی از بوی نامطبوع کاسته شده بود اما هنوز بوی نامطبوع در وسعت کمتری احساس می‌شود، از این‌رو پیگیری‌های لازم جهت ریشه‌کن شدن بوی نامطبوع در شهر اهر را انجام می‌دهیم.

محمدی از پیگیری بازنگری طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان آهک هیدراته اهر خبر داد و خاطرنشان کرد: حل مشکلات کارگری آهک هیدراته و پیگیری احداث فاز توسعه این کارخانه را در دستور کار قرار داده‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!