جمهوری اسلامی ایران در جزیره امن و با ثبات به سر می‌برد 


جمهوری اسلامی ایران در جزیره امن و با ثبات به سر می‌برد 

تربت حیدریه ـ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ایران با ۱۵ کشور مرز آبی خاکی دارد که در برخی آنها ناامنی است اما ما در یک جزیره امن، با ثبات و آرامش بسر می‌بریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا رامیار ظهر سه‌شنبه در همایش تجلیل از خادمان تأمین امنیت و آرامش که به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و فراناجا به میزبانی اتاق اصناف تربت‌حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: این امنیت به برکت وجود مرزداران و سربازانی به دست آمده که برای تأمین امنیت مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و در این راه حتی از جان خود نیز گذشته‌اند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با بیان این‌که بر این اساس باید اذعان داشت مدیون خون شهدا هستیم، گفت: به برکت خون این شهدا امروز از قدرت دفاعی بسیار بالایی برخوردار هستیم.

وی تصریح کرد: اما از آنجا که همیشه به قطار در حال حرکت سنگ می‌زنند، دشمنان چشم دیدن موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ما را نداشته و در تلاشند تا کشور را ناامن جلوه دهند.

برخی در خارج کشور اقتصاد رو به رشد ما را نشانه گرفته‌اند

حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی، امام جمعه تربت‌حیدریه نیز در ادامه اظهار کرد: اگر امنیت یک کشور از بین برود، به تبع آن اقتصاد و در پی آن فرهنگ نیز از بین خواهد رفت و زمانی که مردم آرامش اقتصادیشان به هم بخورد، ناراضی می‌شوند.

امام جمعه تربت‌حیدریه افزود: وقتی همه اینها از بین برود، اقتدار یک کشور نیز از بین خواهد رفت و لذا امروز شاهدیم برخی در خارج کشور اقتصاد رو به رشد ما را نشانه گرفته‌اند تا کشور ما را ناامن جلوه دهند.

وی گفت: اما مشکل اینجاست که ضربه اصلی نصیب مردم می‌شود که به معیشت و اقتصادشان لطمه وارد می‌شود.

معلمی در ادامه از نیروی انتظامی به عنوان پناهگاه امنیت مردم یاد کرد و افزود: مردم فهیم و قدردان ما اجازه نخواهند داد این نقطه تأمین امنیت‌شان، دست‌خوش نیروهای خارجی قرار گیرد.

نهم دی ۵۷، یادآور پیروزی مردم تربت‌حیدریه بر طاغوت است

حجت‌الاسلام رمضانعلی حاج‌محمدی، مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تربت‌حیدریه نیز اظهار کرد: پرسنل خدوم این یکان در تأمین امنیت مردم، با مشکل زیادی مواجه نیستند زیرا مردم تربت‌حیدریه ولایی و فهیم هستند و تا امروز در تمامی فضاهای ناآرام کشور، هیچ‌گاه با اغتشاشگران همسو نشده‌اند.

مسئو ل عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تربت‌حیدریه افزود: این بدان خاطر است که مردم این خطه ۴۳ روز زودتر از سایر نقاط کشور کار عوامل پهلوی را تمام کرده و لذا هر چند نهم دی در تقویم سیاسی ایران روز پیروزی بر فتنه‌گران محسوب می‌شود، اما در این خطه نهم دی ۵۷، یادآور پیروزی مردم تربت‌حیدریه بر طاغوت است.

گفتنی است در این آئین برادر شهید محمدرسول دوست‌محمدی به ایراد سخنرانی پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این فیلم حامد آهنگی کل ایران را درنوردید ! / ببینید شاهکار حامد آهنگی را !