پرونده اغتشاشگران در زنجان برابر قانون و قاطعیت رسیدگی می‌شود


پرونده اغتشاشگران در زنجان برابر قانون و قاطعیت رسیدگی می‌شود

زنجان-رئیس کل دادگستری زنجان گفت: با کسانی که در اغتشاشات اخیر جامعه در صدد آشوب و ناامنی بودند برخورد قاطع و پشیمان کننده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام صادقی نیارکی در جلسه هم اندیشی قضایی و انتظامی استان که به مناسبت هفته فراجا برگزار شد، ضمن تبریک هفته فراجا و هفته وحدت گفت: مهمترین وظیفه و ماموریت نیروی انتظامی ایجاد نظم و امنیت در جامعه است.

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه به پرونده اغتشاشگران در استان به موقع و برابر قانون با قاطعیت رسیدگی خواهد شد گفت: با کسانی که در اغتشاشات اخیر جامعه در صدد آشوب و ناامنی بودند برخورد قاطع و پشیمان کننده خواهد شد.

صادقی نیارکی به اهمیت امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: امنیت یکی گوهر گرانبهایی که اگر جامعه‌ای از آن بهره مند شد سعادتمند می‌شود.

رئیس کل دادگستری زنجان افزود: امنیت و اقتدار نیروی انتظامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که رهبر انقلاب هم بارها بر آن تاکید کرده اند.

صادقی نیارکی افزود: در اغتشاشات اخیر در استان کمترین خسارت به اموال عمومی و شخصی مردم وارد شد که این امر در سطح کشور بسیار مهم و قابل توجه است و ما به داشتن چنین نیروهای مخلص افتخار می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی از اقتدار نیروی انتظامی حمایت و پشتیبانی می‌کند افزود: جایگاه مقتدر این مجموعه باید حفظ شود و نیروی انتظامی قوی تضمین کننده امنیت جامعه است.

صادقی نیارکی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد مأموریت‌های نیروی انتظامی در حوزه ضابط است ادامه داد: بر اساس آمار موجود امروز سرقت جرم اول استان زنجان است که ضابطین بایستی اقدامات لازم برای جمع آوری آثار سرقت، شناسایی و دستگیری به موقع سارق و کشف اموال انجام دهند تا اموال مسروقه به موقع به مالباختگان اعاده گردد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه جلسه از حمایت‌های قاطع دستگاه قضایی استان از نیروهای انتظامی در لحظات سخت و خطرناک تشکر کرد.

سردار طراقیه با اشاره به اینکه نزدیک به ۲۰۰۰ مأموریت بر عهده فراجاست افزود: بخش زیادی از این وظایف در حوزه ضابط و همکاری و اجرای دستورات قضایی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نگاهی به مراسم تولد خلوت سعید معروف ستاره والیبال در خانه اش روی مبل چرم/مبارکا باشه