هدف دشمنان مانع تراشی برای پیشرفت دولت انقلابی است


هدف دشمنان مانع تراشی برای پیشرفت دولت انقلابی است

قزوین - معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: هدف دشمنان مانع تراشی برای پیشرفت دولت انقلابی، به حاشیه بردن سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل و همایش عظیم پیاده روی اربعین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمزه برین پیش از ظهر سه شنبه در نشست بصیرتی که در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه قزوین برگزار شد اظهار کرد: در طول تاریخ وقایع عظیمی مانند غدیر، فاطمیه و عاشورا اتفاق افتاده است اما آنچه عاشورا را زنده نگه داشته جهاد تبیین است که توسط حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) اتفاق افتاده است.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: این اغتشاشات تفاوت جدی با اغتشاشات دیگر داشته و در این روزها دوستان و دشمنان واقعی نظام شناخته شدند.

این مسئول تاکید کرد: اهداف دشمنان مانع تراشی برای پیشرفت دولت انقلابی، به حاشیه بردن سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل و همایش عظیم پیاده روی اربعین است.

وی در پایان با اشاره به اندک بودن تعداد اغتشاشگران گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به مرحله از اقتدار از نظر نیروی انسانی و تجهیزات دفاعی رسیده است که می‌تواند از خود دفاع کند و انقلاب ما با قیام عاشورا گره خورده و تا قیام عاشورا زنده است و انقلاب نیز زنده و پویا و مهد پرورش حججی ها خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سندسازی درباره نیکا شاکرمی برای به حاشیه بردن اعتراضات علیه اسرائیل