شهر ریجاب تا دهه فجر از آب شرب پایدار بهره مند خواهد شد


شهر ریجاب تا دهه فجر از آب شرب پایدار بهره مند خواهد شد

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: شهر ریجاب تا دهه فجر از آب شرب پایدار بهره مند خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا داودی در جریان بازدید از پروژه آبرسانی به شهر ریجاب که با حضور نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو انجام گرفت، اظهار کرد: طی بازدید از پروژه و جلسه‌ای که به اتفاق نماینده شهرستان‌های اسلام آباد غرب و دالاهو و جمعی از مدیران شهرستان داشتیم به بررسی موانعی که منجر به توقف پروژه شده بود، پرداخته شد.

وی با اشاره به اینکه در مسیر خط انتقال جاده‌ای به عرض ۲ متر به سمت مزارع پرورش ماهی وجود دارد که اجرای پروژه را مختل کرده بود، افزود: خوشبختانه توافقاتی حاصل و تصمیماتی گرفته شد که بدون قطع راه عبوری، حفاری و لوله گذاری ادامه یابد.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه طول این پروژه سه کیلومتر است که تاکنون یک هزار و ۹۵۰ متر آن اجرا شده است.

داودی بیان کرد: اجرای پروژه مذکور علاوه بر شهر ریجاب با جمعیت هشت هزار نفری و روستاهایی که به شکل محله تحت پوشش خدمات آبرسانی شهر قرار گرفته‌اند، روستاهای داراب، ژالگه و گوشکوری را که در مسیر خط انتقال قرار دارند نیز تحت پوشش آبرسانی قرار خواهد داد.

وی با تأکید بر اینکه به دنبال آبرسانی پایدار و مطمئن به شهر ریجاب و روستاهای تحت پوشش حوزه جغرافیایی آن هستیم از ادامه روند اجرای پروژه خط انتقال آب از چشمه‌های کُنار سراب ریجاب به این شهر خبر داد.

مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد عملیات اجرایی این پروژه تا دهه فجر امسال به اتمام برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان