همایش بزرگ بانوان فاطمی در ایلام برگزار می شود


همایش بزرگ بانوان فاطمی در ایلام برگزار می شود

ایلام- جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: همایش بزرگ بانوان فاطمی در ایلام برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قدرت الله کریمیان در نشست هماهنگی ستاد مردمی برگزاری همایش بزرگ بانوان فاطمی، اظهار کرد: امروز دشمن تمام قد با بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف به ویژه تبلیغات رسانه‌ای و فضای مجازی به میدان آمده است که ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار دهد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان و نظام استکباری آشکارا جنگ نرم و رسانه‌ای خود را بر علیه حجاب و عفاف در سطح جامعه و اهداف شوم خود در هدف قرار دادن نظام اسلامی، معطوف کرده‌اند، گفت: امروز لازم است که با تبیین واقعیت‌ها و ارزش‌های دینی و ایرانی برای نسل جوان توطئه‌های آنان را خنثی کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران قبل از اسلام نیز حجاب و عفاف داشته‌اند و این امر یکی از شاخصه‌های فرهنگی ملت ایران بوده است، گفت: رسانه‌ها و فعالان و اصحاب رسانه‌ها امروز نقش مهمی در راستای تبیین ارزش‌های دینی و ایرانی در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان دارند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه این موضوعاتی که در رسانه‌های معاند در حوزه حجاب و عفاف بیان می‌شود در برابر استحکام نظام اسلامی و انقلاب و تعلق خاطر مردم به فرهنگ ناب اسلامی، بسیار کوچک است، یادآور شد: دشمن تلاش می‌کند که به بهانه‌های مختلف، مشکلات و آسیب‌های را در حوزه امنیت مردم ایجاد کند که باید مردم عزیز مراقب این رفتارهای دشمنان باشند.

وی تصریح کرد: همایش بزرگ بانوان فاطمی با حضور گسترده بانوان ایلامی در محل پیاده روی طالقانی همزمان با گرامیداشت هفته وحدت به صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه