قدرت ایران ناشی از وحدت، ایمان و اسلام است


قدرت ایران ناشی از وحدت، ایمان و اسلام است

کرمانشاه- مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت با بیان اینکه دشمن به دنبال تفرقه افکنی در جامعه است، گفت: قدرت ایران ناشی از وحدت، ایمان و اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت الله فاضلی بعد از ظهر سه شنبه در همایش علمای وحدت در استان کرمانشاه که با حضور علمای شیعه و اهل سنت در مجتمع بعثت برگزار شد، اظهار کرد: همه مردم استان کرمانشاه معتقد به وحدت و انسجام هستند که این مهم عاملی برای پیشرفت و توسعه است.

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی، گفت: امروز دشمنان هیچ اعتقادی به ارزش‌های اسلامی و اخلاقی ندارند و با بی اخلاقی اقدام به آتش زدن قرآن و برداشتن حجاب از زنان ایران اسلامی می‌کنند و همه قومیت‌ها و جریان‌های تجزیه طلب را برای آشوب در کشور به خدمت گرفته‌اند.

مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت تصریح کرد: امروز قوت ایران، قوت اسلام است و قوت اسلام نیز دقیقاً عامل قوت ایران است و اگر امروز ایران اسلامی حرفی برای گفتن دارد بواسطه داشتن ارزش‌های اسلامی و اخلاقی است.

فاضلی بیان کرد: اهداف تحمیلی دشمنان پوچ، مادی و زودگذر است و هدفی جز ضربه زدن به ملت‌های آزادیخواه در جهان ندارند.

وی با بیان اینکه امروز بزرگترین مبارزه با آمریکا و استکبار خدمت به مردم است، گفت: قدرت ایران ناشی از وحدت، ایمان و اسلام است و اگر امروز ایران اسلامی حرفی برای گفتن دارد بواسطه داشتن ارزش‌های اسلامی و اخلاقی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3