شیوه نوین در حوزه فعالیت‌های ثبتی مورد استفاده قرار گیرد


شیوه نوین در حوزه فعالیت‌های ثبتی مورد استفاده قرار گیرد

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شیوه نوین و ابزارهای الکترونیکی در حوزه فعالیت‌های ثبتی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر سه‌شنبه در نشست با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: استفاده از شیوه‌های نوین و به‌روز در همه عرصه یک ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه ثبت اسناد باید همگام با فناوری‌های نوین به پیش برود اضافه کرد: باید به سمت مدیریت الکترونیک در حوزه اسناد حرکت کرد تا شاهد بروز خطا و اشتباه نباشیم.

امام جمعه بوشهر به اهمیت بسیار بالای ثبت اسناد اشاره کرد و ادامه داد: ثبت اسناد شناسنامه سرزمینی یک کشور است بنابراین هویت سرزمینی یک کشور به جغرافیای وجودی آن کشور است.

وی افزود: ثبت وجب به وجب این کشور که خون‌های زیادی به پای آن ریخته شده باید حفظ شود لذا ثبت آن و سلامت در حوزه عدالت محوری امر مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

صفایی بوشهری اظهار کرد: تدوین نقشه جامع مالکیت دولتی و غیر دولتی که با عنوان حدنگار یا کاداستر مطرح می‌شود بسیار نکته مهمی است و انتظار می‌رود این کار به سرانجام برسد و کسی به خود اجازه ندهد در این سرزمین تعرضی به حقوق نظام و مملکت داشته باشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوانی بود و من..؟