دستگاه‌های اجرایی هندیجان برای حوادث احتمالی آمادگی داشته باشند


دستگاه‌های اجرایی هندیجان برای حوادث احتمالی آمادگی داشته باشند

هندیجان- فرماندار هندیجان بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان عضو ستاد مدیریت بحران برای مقابله از حوادث احتمالی تاکید کرد و گفت: باید پیشگیری از بروز بحران‌ها در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش مهر، عبدالحسن دریایی عصر امروز سه شنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان هندیجان اظهار کرد: پایداری شبکه برق این شهرستان یکی از موضوعات اصلی است که باید در مواقع بروز حوادث احتمالی به آن توجه کرد.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز فصل پاییز از دستگاه‌های خدمات رسان درخواست می‌شود با برنامه‌ریزی‌های لازم از آب‌گرفتگی معابر و ایجاد مشکل در تردد شهروندان اقدام کنند.

فرماندار هندیجان، ایجاد تعامل و همکاری‌های بین بخشی توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان را ضروری اعلام کرد و گفت: آمادگی در مقابله با حوادث و بحران‌های احتمالی از جمله موضوعاتی است که باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

دریایی اضافه کرد: هلال احمر، نیروهای امدادی و فوریت‌های پزشکی از جمله دستگاه‌هایی هستند که برای امدادرسانی به حادثه دیدگان باید همیشه در آمادگی لازم قرار داشته باشند.

وی تصریح کرد: همچنین از بخشداران شهرستان هندیجان درخواست می‌شود با هدف پیگیری از وقوع حوادث و بحران‌های طبیعی نسبت به بررسی زیرساخت‌ها اقدام کنند و در صورت وجود مشکلات نیز راهکارهای کارشناسی را ارائه دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا