4 تن مواد افیونی در جاده های خوسف کشف شد


 4 تن مواد افیونی در جاده های خوسف کشف شد

اکبری گفت: از مهرماه سال گذشته تا مهرماه امسال چهار تن و ۱۳۵ مواد مخدر افیونی و مرگ آور در سطح جاده ها و معابر شهرستان خوسف کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدحسن اکبری امروز (16 مهر) در مراسم صبحگاه مشترک نیرهای نظامی و انتظامی شهرستان خوسف در هفته فراجا اظهار کرد: شروع هفته فراجا را به خانواده شهدا و نیروهای امنیتی شهرستان که پاسدار شعائر اسلامی نظام مقدس هستند تبریک می گوییم.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف افزود: از مهرماه سال گذشته تا مهرماه امسال نیروهای امنیتی چهار تن و 135 مواد مخدر افیونی و مرگ آور را در سطح جاده ها و معابر کشف و ضبط کرده اند.

وی با بیان اینکه در طول یک سال گذشته 93 هزار و 275 لیتر انواع فرآورده‌های نفتی از قاچاقچیان سوخت کشف شده است، گفت: در این خصوص 261 قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

اکبری از دستگیری و تحویل 183 سارق به مراجع قضایی خبر داد و اظهار کرد: در این راستا 226 فقره سرقت داشته ایم که 86 درصد سرقت های شهرستان خوسف کشف وقوع شده است.

وی با اشاره به قاچاق کالا، ادامه داد: 93 نفر قاچاقچی کالا دستگیر و 42 میلیارد و 348 میلیون ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف گفت: در یک سال گذشته ۲ هزار و ۱۳۱ پرونده قضایی درخصوص درخواست‌ها و شکایت های شهروندان دریافت و پرونده‌ها به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی عنوان کرد: تعداد پنج هزار و 71 خبر از طریق سامانه 110 به مرکز فرماندهی خوسف واصل و همه آنها بررسی و بازخورد آن گرفته شده است.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان