آئین نامه عضویت جوانان هلال احمر به زودی اعلام خواهد شد 


آئین نامه عضویت جوانان هلال احمر به زودی اعلام خواهد شد 

گرگان- رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: به زودی آئین نامه عضویت جوانان هلال احمر اعلام و پس از آن اعضای جوانان رتبه بندی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه نشست صمیمی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و معاون دانشجویی و جوانان با دبیران، اعضای فعال و کارشناسان امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان برگزار شد.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر در این نشست گفت: گلستان از گذشته تاکنون عملکرد خوبی داشته و از همه دغدغه‌های شما باخبریم و آنها را پیگیری می‌کنیم.

محمد گل فشان در خصوص تیم‌های سحر، بیان کرد: اعضای سحر تیم‌های عملیاتی جوانان هلال احمر در حوادث ماه‌های همچون متروپل و زلزله آذربایجان در کنار امدادگران حضور موثر داشتند و مورد تشویق دکتر کولیوند قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه همچین طرح دادرس از طرح‌های موفق سازمان جوانان است، ادامه داد: توافق نامه‌ای با آموزش و پرورش امضا شده که براساس آن همه دانش آموزان عضو هلال احمر می‌شوند.

گل فشان ادامه داد: به زودی آئین نامه عضویت اعلام و پس از آن اعضای جوانان رتبه بندی خواهند شد و امیدواریم با همت شما جوانان مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: نفس آموزش در طرح دادرس بسیار حائز اهمیت است و آموزش مهارت‌های امدادی و خودامدادی دانش آموزان از خدمات شایسته هلال احمر در مدارس است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(عکس) استایل سنتی بازیگر زخم‌کاری جلب‌توجه کرد