کمک مومنانه نرم افزار نظام اسلامی است/گرسنگی 50 میلیون آمریکایی


کمک مومنانه نرم افزار نظام اسلامی است/گرسنگی 50 میلیون آمریکایی

ساری- رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور از کمک های مومنانه به عنوان نرم افزار نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: ۱۰ درصد کمک های مومنانه کشور در مازندران جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی صبح چهارشنبه در مراسم نهضت کمک مومنانه سپاه کربلا با تاکید براین که جوانان و دانش آموزان باید حقایق دفاع مقدس را بشناسند، افزود: ملت ما در دوران دفاع مقدس، ملت مظلوم اما افتخارآفرین، شجاع و دلیر بوده است.

وی با اظهار اینکه نهضت کمک مومنانه به عنوان نرم افزار نظام جمهوری اسلامی و نرم افزار امام امت به شمار می‌رود، گفت: ۱۰ درصد از کمک‌های مومنانه ای که در کشور جمع آوری شد مربوط به مازندران است و ۲۵ میلیون مواد غذایی و ۲۰ میلیون بسته مواد بهداشتی، ۷۵۰ سری جهیزی و صدها هزار اقلام دیگر در جریان کمک مومنانه در کشور توزیع شد.

وی با بیان اینکه مازندران در پیاده سازی نرم افزارهای نظام مقدس اسلامی پیشگام و پیشرو است، تصریح کرد: مردمسالاری اسلامی از دیگر نرم افزارها است که منجر به شکل گیری جامعه مهدوی و دولت و تمدن نوین اسلامی می‌شود.

سردار سلیمانی با تاکید براین که یک میلیون بسته مواد غذایی و معیشتی در هفته وحدت بین نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: دستگاه‌های مختلف نظیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، کمیته امداد و آستان قدس رضوی نیز اقدام به توزیع بسته‌ها خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان روحیه اخوت، برادری، مواسات و همدلی را از مزایای طرح‌های کمک مومنانه ذکر کرد و گفت: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و اوج گیری مبارزه با رژیم ستمشاهی، دوران دفاع مقدس و همچنین دوره مبارزه با ویروس کرونا، اوج همدلی و اتحاد ملت ایران به نمایش درآمد.

سردار سلیمانی با اظهار اینکه ۱۷ دستگاه امنیتی و جاسوسی ساختار دولتی و حکومتی آمریکا را پشتیبانی می‌کند، گفت: همچنین انگلیس و دستگاه جاسوسی موساد در طرح ریزی فتنه علیه ملت‌ها دارای تجربه‌های فراوان هستند و تلاش می‌کنند انسجام ملت را هدف قرار دهند تا مسیر ملت ایران، وحدت و همدلی را مخدوش کنند.

وی با اظهار اینکه ۵۰ میلیون انسان گرسنه در آمریکا زندگی می‌کنند و دارای میلیون‌ها کارتن خواب است، گفت: این درحالی است که در کشور ما کسی گرسنه نمی‌خوابد و مردم ما با همدلی و کمک مومنانه، هم میهنان خود را درمی یابند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه پیشرفت‌های ملت ایران برجسته است، گفت: ملت ایران در مسیر پیشرفت و اعتلا قرار دارد و نظام سلطه می‌خواهد این پیشرفت را متوقف تا به اهداف خود دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه آمریکا به لحاظ گفتمانی و ساختار دچار فروپاشی شده است و امکان برگشت آن وجود ندارد، گفت: نظام سلطه و تمدن غرب نمی‌تواند گفتمانی ایجاد کند که برای انسان جذابیت داشته باشد و گفتمان برخاسته از دوره رنسان خسارت‌های زیادی به بشریت وارد کرده است.

توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی هفته وحدت در مازندران

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز با اشاره به برپایی نهضت کمک مومنانه به مناسبت هفته وحدت اظهار داشت: در این هفته ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها زیر بیرق نظام جمهوری اسلامی قرار گرفتند تا به افراد نیازمند کمک کنند، گفت: در استان مازندران در سال ۹۹ بیش از یک میلیون و ۲۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۳۴ میلیارد تومان و در سال قبل نیز ۴۸۰ هزار بسته معیشتی و امسال نیز تاکنون ۴۵۷ هزار معیشتی به ارزش ۲۲۹ میلیارد تومان توزیع شد.

وی جمع هزینه کرد برای کمک‌های مومنانه را در استان طی سه سال ۶۷۰ میلیارد تومان ذکر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل گرگ با نوشته های انگیزشی + متن های زیبا و انگیزشی