72 پرونده در حوزه تخلف اداری آذربایجان غربی تشکیل شد


72 پرونده در حوزه تخلف اداری آذربایجان غربی تشکیل شد

ارومیه- مدیرکل بازرسی آذربایجان غربی از تشکیل ۷۲ پرونده در حوزه تخلف اداری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله محبوبی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بررسی ۲۵ پرونده منجر به کشف در این نهاد از مهر سال گذشته تا مهر امسال گفت: در قالب این پرونده‌ها، ۶۹ کارمند خاطی ادارات استان نیز به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه کشف جرم از جمله مهمترین وظایف سازمان بازرسی است، افزود: همچنین ۷۲ پرونده در حوزه تخلف اداری نیز مورد بررسی قرار گرفته و در این قالب ۲۳۳ نفر به هیئت تخلفات اداری معرفی شده‌اند.

وی اظهار کرد: البته از جمله مهمترین برنامه‌های این سازمان، ارائه نامه‌های هشداری به خاطر سو جریان کار و در راستای اصلاح این روند است.

مدیرکل بازرسی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در این راستا طی ماه‌های گذشته از بازگشت یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار ادارات استان از سال مالی گذشته جلوگیری شد، ادامه داد: با ورود سازمان و همچنین همکاری برخی نهادها از جمله استانداری، این اعتبار جذب و در اجرای طرح‌های عمرانی استفاده شد.

محبوبی یادآور شد: از این میزان، بیشترین اعتبار مربوط به بنیاد مسکن، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بود البته دستگاه‌های دیگری هم بودند که از جمله آنها می‌توان به راه و شهرسازی، نوسازی مدارس و آب و فاضلاب اشاره کرد.
وی همچنین از فعال شدن شورای معادن در آذربایجان غربی با پیگیری‌های سازمان بازرسی خبر داد و گفت: این شورا تعطیل شده بود لذا نامه هشداری داده و تذکر دادیم پس از آن، شروع به کار کرد.

مدیرکل بازرسی آذربایجان غربی تاکید کرد: درخواست ما، انجام هر سه فرایند استخراج، فرآوری، فروش و رسیدن سود آن به استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟