اعتراف لیدرهای اغتشاشات در کرمان به ارتباط با سرویس های جاسوسی


اعتراف لیدرهای اغتشاشات در کرمان به ارتباط با سرویس های جاسوسی

کرمان - دادستان کرمان از ارتباط تعدادی از لیدرهای اغتشاشات اخیر در کرمان با سرویس های جاسوسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دادخدا سالاری در نشست شورای معاونان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه این عناصر خارج‌نشین مرتبط با سرویس‌های جاسوسی بیگانه بوده‌اند افزود: در تمامی کشورها تعرض به امنیت عمومی مردم جرم‌انگاری شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در اغتشاشات اخیر عده‌ای در لوای اعتراض اقداماتی را علیه مردم و اماکن عمومی انجام دادند، در کسب‌وکار مردم مزاحمت ایجاد کردند و مرتکب اعمال مجرمانه‌ای شدند که پس از دستگیری، برخی از آنان به ارتباط‌گیری و هدایت توسط عناصری در خارج از کشور اذعان کردند.

وی ادامه داد: قانونگذاران و مجریان قانون در هیچ کشوری اجازه تعرض به هنجارها و ساختارهای جامعه و امنیت مردم را به هیچ فردی نمی‌دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با تاکید بر اینکه در برخورد با عوامل اغتشاشات و حوادث اخیر بایستی بین افراد معاند و مرتبط با بیگانگان و افراد فریب خورده و احساساتی تفاوت قائل شد، اظهارداشت: در رسیدگی به اتهامات عوامل اغتشاشات اخیر باید این نکته توجه لازم صورت گیرد.

وی بیان کرد: پرونده افراد تهدیدکننده امنیت جامعه و مردم باید در اسرع وقت و با دقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

سالاری گفت: دست پشتیبان و حافظ حضرت ولی‌عصر (عج) به عنوان صاحب اصلی این انقلاب، در ۴۰ سال گذشته کشورمان را از ده‌ها توطئه، دسیسه و تهاجم بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم نجات بخشیده و این امر در حالی است که که هرکدام از این تهاجم‌ها در هر کشوری به جز ایران، می‌توانست حاکمیت آن کشور را از پای درآورده و نابود کند.

وی بیان کرد: با عنایات خداوند هر کدام از این تهاجم‌ها برای ما فرصت و ظرفیت ایجاد کرد؛ مثلاً جنگ تحمیلی تمام عیار دشمنان توسط مزدور حلقه به گوششان صدام حسین باعث شد کشور ما از لحاظ مادی به سمت توانمندسازی دفاعی و نظامی حرکت نماید و خروجی معنوی و انسانی دفاع مقدس پرورش افرادی مثل حاج قاسم بزرگ بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به اینکه به تعبیر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، هر تهدید تبدیل به فرصت شده است، اظهارداشت: امروز نهال انقلاب اسلامی ایران تحت هدایت و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با نثار خون هزاران شهید سرافراز مثل حاج قاسم عزیز و با فداکاری ملت فهیم و بصیر این مرز و بوم، به درخت تنومندی تبدیل شده که دست دشمن از آن کوتاه است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران مسیر خود را با اقتدار و صلابت تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) ادامه خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی