استانداران از ظرفیت دانشگاه ها برای توسعه استفاده کنند


استانداران از ظرفیت دانشگاه ها برای توسعه استفاده کنند

قزوین- مشاور وزیر کشور در امور فناوری گفت: استانداران موظف شده اند تا از دانشگاه‌ها در جهت توسعه استان‌ها استفاده کرده و به آنها مأموریت بسپارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا طهوری در چهاردهمین اجلاس سیاستگذاری معاونین پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری منطقه چهار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که ظهر چهارشنبه در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد اظهار کرد: با توجه به شعار سال بنا بر این شد که جوشش فعالیت‌های دانش بنیانی در کشور سهم بیشتری بگیرد و این مهم توسط بازیگرانی اجرایی شود که در پای علم فعالیت.

مشاور وزیر کشور در امور فناوری بیان کرد: اگر یک مجموعه برنامه توسعه اقتصادی داشته و سهم بازیگران مشخص باشد به نتیجه خوب و و قابل رشدی خواهد رسید و به عبارت دیگر این برنامه اگر بر اساس بضاعت علم و فناوری استان و مجموعه‌های موجود در آن هماهنگ شود قابل انجام است.

این مسئول گفت: برنامه دانش بنیانی وزارت کشور حمایت از تولید دانش بنیان با استفاده از قانون و ابلاغیه‌های قانونی در جهت اهداف و برنامه ریزی های وزارت علوم است و این مهم با بندهای قابل اجرا در هیئت وزیران طرح شده، مصوبه دریافت کرده و ابلاغ آن نیز صورت گرفته است.

طهوری با بیان اینکه در تمام سندهای بالا دستی موضوع مأموریت محوری دانشگاه‌ها تاکید شده، گفت: در ابلاغیه دولت، استانداران موظف شده‌اند تا از دانشگاه‌ها در جهت توسعه استان‌ها استفاده کرده و به آنها مأموریت بسپارند و این روند در حال عملیاتی شدن است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی