سیاست‌های کلان هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار تصویب شد


سیاست‌های کلان هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار تصویب شد

نشست شورای سیاستگذاری جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با حضور مدیرکل آموزش بنیاد و مدیران کل شاهد و ایثارگر وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت حوزه‌های علمیه، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست شورای سیاستگذاری جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با حضور مدیرکل آموزش بنیاد و مدیران کل شاهد و ایثارگر وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت حوزه‌های علمیه با موضوع بررسی و نحوه برگزاری هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار در سالن جلسات معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست از تلاش و همکاری مدیران دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد در برگزاری مطلوب ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار تقدیر و گزارشی از برگزاری شش دوره گذشته این جشنواره ارائه کرد.

در ادامه هر یک از مدیران شاهد و ایثارگر وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت حوزه علمیه دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را در خصوص زمان و نحوه اجرای هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار بیان کردند.

مدیرکل آموزش بنیاد در خصوص سیاست‌های کلان جشنواره گفت: با توجه به اهمیت برگزاری جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار، در جشنواره هفتم سطح کیفی انتخاب برترین‌ها منطبق بر شاخص‌ها و استاندارهای علمی همچون گذشته حفظ شود.
وی در ادامه افزود: دستگاه‌های آموزشی نسبت به اطلاع‌رسانی فراگیر به جامعه هدف تحصیلی اقدام لازم را از طرق گوناگون انجام دهند که منجر به ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی در جامعه هدف شود.

وی در همین راستا اظهار داشت: مطابق مصوبه شورای طرح و برنامه شاهد دستگاه‌های آموزشی موظف هستند امتیازات ویژه‌ای را به منتخبان جشنواره اعطا کنند.

فقیه در ادامه اظهار داشت: با توجه به دیدگاه‌های مدیران‌ کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی و رفع محدودیت‌های کرونایی برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری حضوری هفتمین جشنواره و در یکی از دانشگاه‌های سطح شهر تهران انجام می‌شود.

دبیر جشنواره جایزه ملی ایثار در پایان تأکید کرد: هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی با مشارکت دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد در اسفندماه سال جاری و در هفته بزرگداشت شهدا برگزار خواهد شد.

پایان پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نمایش‌«قرعه» در تماشاخانه مشایخی خوانده می‌شود