سومین دوره جامع مهندسی سلول و بافت


سومین دوره جامع مهندسی سلول و بافت

معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، سومین دوره جامع مهندسی سلول و بافت و همچنین، کارگاه انجماد اسپرم در حیوانات مزرعه را در آبان‌ماه برگزار می‌کند.

سومین دوره جامع مهندسی سلول و بافت

به گزارش ایران اکونومیست، "سومین دوره جامع مهندسی سلول و بافت" با سرفصل‌های: میکروفلویدیک؛ سلول‌زدایی بافت‌ها؛ رهایش دارو؛ چاپ زیستی؛ الکتروریسی؛ هیدروژل ها؛ کشت و ارزیابی سلول در داربست، از تاریخ ۱۴ آبان‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

طول این دوره ۴ جلسه و زمان شروع کلاس ساعت ۹ صبح اعلام شده است. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این دوره می‌توانند به سایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان مراجعه کنند.

همچنین "کارگاه حضوری انجماد اسپرم در حیوانات مزرعه" با سرفصل‌های: آشنایی با انواع روش‌های انجمادی؛ آشنایی با نگهدارنده‌های مختلف در انجماد؛ آشنایی با روش انجماد اسپرم گاو؛ آشنایی با روش انجماد اسپرم خروس، روز پنجشنبه ۱۲ آبان‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ به صورت حضوری برگزار می‌شود.

دکتر مریم هزاوه‌ای، دبیر علمی و وحید اسماعیلی،‌ دبیر اجرایی این کارگاه هستند. دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علوم زیستی، دامپزشکی و علوم دامی، گروه‌های هدف شرکت در کارگاه انجماد اسپرم در حیوانات مزرعه عنوان شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این کارگاه می‌توانند به سایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان مراجعه کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟