برگزاری اولین همایش ملی جهادگران تبیین دانشگاه


برگزاری اولین همایش ملی جهادگران تبیین دانشگاه

معاون بررسی و گفتمان‌سازی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اولین همایش ملی جهادگران تبیین دانشگاه با حضور ۷۰۰ استاد جهادگر تبیین فردا (۲۱ مهر) در تهران برگزار می‌شود.

برگزاری اولین همایش ملی جهادگران تبیین دانشگاه

به گزارش راهبرد معاصر، حسین عبداللهی‌فر معاون بررسی و گفتمان‌سازی سازمان بسیج اساتید کشور گفت:‌ اولین همایش ملی جهادگران تبیین دانشگاه با حضور 700 استاد جهادگر تبیین، 21 مهرماه 1401 در تهران برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انجام فریضه جهاد تبیین در شرایط کنونی کشور واجب و قطعی است، گفت: دشمن امروز تمام سعی خود را برای گمراه‌سازی جوانان به کار گرفته است، لذا ضرورت توجه به پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و تاکید ایشان بر جهاد تبیین بیش از پیش عیان گردیده است.

عبداللهی‌فر ادامه داد: امروز دانشگاه و استاد به عنوان پیشگام تحقق منویات مقام معظم رهبری باید خلاءها را پُر کرده و اجازه ندهند دشمن با وارونه‌سازی حقیقت، از ناآگاهی برخی افراد برای رسیدن به اهداف خود سوءاستفاده کند.

معاون بررسی و گفتمان‌سازی سازمان بسیج اساتید کشور در پایان گفت: تحقق فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین در دانشگاه، آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی در جامعه دانشگاهی به ویژه در میان دانشجویان، استفاده از ظرفیت اساتید جهت مقابله با جنگ شناختی دشمن از جمله اهداف همایش ملی یک روزه جهادگران تبیین دانشگاه است که در آن مسئولین کشوری و لشگری سخنرانی می‌‌کنند./ فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقش تلفن همراه در ناباروری مردان