تکمیل شبکه‌های فاضلاب شهرستان بروجن 1600 میلیارد ریال نیاز دارد


تکمیل شبکه‌های فاضلاب شهرستان بروجن 1600 میلیارد ریال نیاز دارد

شهرکرد- سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن گفت: تکمیل و بهره‌برداری از شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب در این شهرستان به یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتاح کرمی عصر چهارشنبه در نشست پیگیری طرح‌های مرتبط با آب و فاضلاب شهرستان بروجن بیان کرد: هم‌اکنون ۷۷.۶ درصد جمعیت شهرهای این شهرستان از شبکه فاضلاب بهره‌مند است.

وی با اشاره به وجود ۶ شهر در شهرستان بروجن افزود: شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرهای بروجن، نقنه و گندمان در سال‌های گذشته تکمیل شده و هم‌اکنون در حال بهره‌برداری است.

کرمی تصریح کرد: شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر بلداجی با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و نیاز اعتباری ۲۵۰ میلیارد ریال در دهه فجر سال‌جاری بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به انجام مطالعات مرحله دوم تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر سفیددشت، امضای قرارداد با مشاور و صدور مجوز ماده ۲۳ آن یادآور شد: عملیات اجرایی این طرح با ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز اعتباری به‌زودی آغاز خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن به پیشرفت ۶۵ درصدی تصفیه‌خانه شهر فرادنبه اشاره و تأکید کرد: پیمانکار این طرح در حال نصب تجهیزات الکترومکانیکال است و برای تکمیل تأسیسات شبکه جمع‌آوری فاضلاب به ۷۲۰ میلیارد ریال نیاز دارد.

وی اظهار داشت: شبکه جمع‌آوری فاضلاب فاز یک محله الهیه بروجن به‌طول یک‌هزار و ۵۰۰ متر و ۲۵ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

کرمی بیان کرد: برای تکمیل ۳ کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب فاز دوم محله الهیه بروجن ۱۰۰ میلیارد ریال نیاز است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟