فارس من| ضرورت توجه بیشتر به جهاد آبرسانی به زوار اربعین در سنوات آتی


فارس من| ضرورت توجه بیشتر به جهاد آبرسانی به زوار اربعین در سنوات آتی

یک مخاطب سامانه فارس من گفت: با توجه به حضور مسلمانان از اقصی نقاط جهان در مسیر پیاده‌روی اربعین، با حماسه ارسال آب معدنی به کشور همسایه عراق و زائران اباعبدالله‌، کار شایسته‌ای صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی از مخاطبان سامانه فارس من با ثبت سوژه‌ای تحت عنوان « جهاد آب‌رسانی به زائران اربعین» خواستار پیگیری این مسئله در خبرگزاری فارس شده‌اند.

این سوژه ثبت شده توسط 121 مخاطب سامانه فارس من امضا شده است که مطالبه تامین آب بهداشتی برای زائران اربعین را خواستار شده است.

در همین راستا ثبت کننده سوژه مذکور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: با توجه به حضور مسلمانان از اقصی نقاط جهان در مسیر پیاده‌روی اربعین، با حماسه ارسال آب معدنی به کشور همسایه و زائران اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، کار شایسته‌ای صورت می‌گیرد.

وی افزود: این کار علاوه بر ثواب، کمبود آب در شرایط فعلی مرزها و زیارتگاه‌های کشور عراق را جبران می‌کند و نقشه‌های شوم و دشمنی دشمنان اسلام را ناکام می‌گذارد.

این مخاطب سامانه فارس من گفت: امیدواریم در سال‌های آتی این مسئله به صورت نظام‌مند پیگیری شود.

بنابراین گزارش خبرگزاری فارس طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژه‌‌های فارسِ من برای خود تعریف کرده است پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهد و از مسوولان خواستار توضیح در این‌باره خواهد شد.

کاربران دیگر هم می توانند به امضاکنندگان این پویش بپیوندند و با رسیدن امضاها به عدد 1000 و بالاتر، پیگیری‌های مختلفی در این‌باره خواهیم داشت.

پایان پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها