امید جدید برای لیورپول: امباپه آنفیلد را دوست دارد


امید جدید برای لیورپول: امباپه آنفیلد را دوست دارد

درحالی‌که شایعات درباره جدایی قریب‌الوقوع کیلیان امباپه از پی‌اس‌جی داغ شده است یک روزنامه‌نگار مطرح فرانسوی می‌گوید امباپه علاقه‌ زیادی به باشگاه لیورپول دارد.

به گزارش "ورزش سه"، امسال تابستان انتظار می‌رفت کیلیان امباپه به عنوان بازیکنی آزاد راهی رئال مادرید شود ولی بعد از چند هفته پرتنش که به شکرآب شدن جدی رابطه دو باشگاه پاری سن ژرمن و رئال مادرید منجر شد سرانجام ستاره فرانسوی قراردادش با پی‌اس‌جی را برای مدتی طولانی تمدید کرد.

امید جدید برای لیورپول: امباپه آنفیلد را دوست دارد

با اینحال در روزهای اخیر موجی رسانه‌ای به راه افتاده که حاکی است امباپه قصد دارد در ماه ژانویه پاریس را ترک کند. با اینکه همه نگاه‌ها بار دیگر به رئال مادرید معطوف شده اما از لیورپول هم به عنوان یکی از گزینه‌های جدی او نام برده شده است.

ژولین لورن، روزنامه‌نگار مطرح فرانسوی، امروز در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌بی‌اس مدعی شد امباپه فصل گذشته با لیورپول مذاکراتی انجام داده و به لیورپولی‌ها گفته بود به این باشگاه انگلیسی به شدت علاقه دارد. این خبر مسلما مدیران آنفیلد و هواداران قرمزها را خوشحال خواهد کرد.

امید جدید برای لیورپول: امباپه آنفیلد را دوست دارد

لورن در این مصاحبه گفت:" ببینید، من شک ندارم که رئال مادرید هنوز هم اولویت اول امباپه است. آنها پول لازم برای خرید امباپه را دارند ولی مساله اینجا است که آیا حاضرند در ژانویه برای کسی که پنج ماه پیش می‌توانستند به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند؛ کلی پول بدهند؟ من در اینکه کیلیان اشتباه کرد قراردادش را با پی‌اس‌جی تمدید کرد شک ندارم. اگر رئال را ترجیح می‌دادی چرا این کار را کردی؟

اما باشگاه‌های انگلیسی؟ من معتقدم کیلیان واقعا لیورپول را دوست دارد. ولی آنها در حال حاضر پول کافی برای خرید او را ندارند. لیورپول نمی‌تواند مبلغ قرارداد انتقال او و دستمزدش را بپردازد. فراموش نکنید که کیلیان در حال حاضر گران‌ترین فوتبالیست دنیا است".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟