تحقق جهاد تبیین نیازمند تولید آثار فاخر و باکیفیت است


تحقق جهاد تبیین نیازمند تولید آثار فاخر و باکیفیت است

بوشهر- مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: تحقق جهاد تبیین نیازمند تولید آثار فاخر و باکیفیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حیدری عصر چهارشنبه در سی و سومین نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر اظهار داشت: موضوع مهمی که در ایران با آن مواجه هستیم و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید داشته جنگ نرم است.

وی اضافه کرد: در بحث جهاد تبیین با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید در این راستا تولید آثار فاخر صورت گیرد تا بتوانیم دشمنان این انقلاب را متهم سازیم تا مسیر پیش‌رونده انقلاب ایران را به سوی قله‌های پیشرفت سوق دهیم.

حیدری افزود: همه رسانه‌های داخلی جمهوری اسلامی ایران باید از همه ظرفیت و توان خود در راستای توسعه و گسترش فرهنگ جهاد تبیین در بین نوجوانان و جوانان این مرز و بوم استفاده کنند.

تحول در تولید محتوای فرهنگی و هنری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این نشست بیان کرد: وضعیت ایران امروز با ایران دهه‌های قبل و ایران قبل از انقلاب اسلامی در دنیا بی نظیر بوده جایگاه و ابهتی که امروز ایران اسلامی دارد در دنیا بی نظیر است که باید با اشکال و دیدگاه‌های مختلف به جامعه مخاطب معرفی شود.

عبدالرحیم افروغ در خصوص توان برنامه‌های عملیاتی، انتخاب موضوع، انتخاب زاویه ورود به موضوع و پرداختن به مسائل بسیار مهم، گفت: در ماتریس عملیاتی باید به صورت جدی و عملیاتی و کف میدانی عمل کنیم و در دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش بستر، پایه و اساس این نگاه را آموزش دهیم.

وی با اشاره به بعد فکری و اعتقادی و رویکرد تحول محور تولید محتوای فرهنگی و هنری بیان کرد: جامعه هنری و ورزشکار بستر و پایه و اساس و بعد دوم رسانه‌ای است که با محورهای مبانی فکری و اعتقادی با گام بلند و رویکرد تولید محتوا فرهنگ و ارشاد اسلامی و با اتفاق نظر همه حوزه‌ها یک اتفاق ویژه را رقم زده و بتوانیم فضای طبیعی را به شکل مطلوب پیش روی خود داشته باشیم.

سی و سومین نشست شورای اطلاع رسانی این استان با حضور مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، روابط عمومی استانداری، مدیرکل، معاون فرهنگی و رسانه‌ای، مدیر حراست، مدیر روابط عمومی، و کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده کارشناس فضای مجازی سپاه امام صادق (ع)، خبرگزاری‌ها، صدا و سیما، کارشناس فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و اعضای شورای اطلاع رسانی استان بوشهر با هدف بررسی مسائل روز کشور در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

در این نشست ضمن بررسی و کارشناسی مسائل روز کشور و ارائه راه کارها و نظرات اعضای این شورا مصوب شد تا در دو سطح گسترده در بحث حضوری در مدارس، دانش آموزان، مدرسین، اولیا، دانشگاه‌ها و به صورت مجازی در مراکز فضای مجازی بسیج، مرکز تولید محتوای فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فضای مجازی سراج استان، دعوت از مربیان و اساتید طلاب، هادیان سیاسی، اساتید دانشگاه، معلمین، مربیان سواد فضای مجازی با برگزاری نشست توجیهی مربیان حوزه علمیه، سازمان تبلیغات و.. بحث جهاد تبیین دنبال شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!