ویکتوریا پلژن 2-4 بایرن: صعود در 35 دقیقه


ویکتوریا پلژن 2-4 بایرن: صعود در 35 دقیقه

بایرن مونیخ با پیروزی 4-2 مقابل ویکتوریا پلژن، صعودش را به مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یولیان ناگلزمان که در هر سه دیدار قبلی شان در این گروه به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب هم در همان نیمه اول چهار بار دروازه حریف را باز کردند تا صعودشان به مرحله بعد قطعی شود.

بایرن بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 2 بود که روی ارسال سادیو مانه، این لروی سانه بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه میزبان به بیرون رفت.
برتری بایرن ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 10، سادیو مانه گل اول بازی را به ثمر رساند. مانه که با پاس دایو اوپامکانو صاحب توپ شده بود، بعد از یک و دو با لئون گورتسکا، با یک ضربه حساب شده دروازه ویکتوریا پلژن را باز کرد.

ویکتوریا پلژن 2-4 بایرن: صعود در 35 دقیقه

فشار حملات بایرن بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 14، توماس مولر اختلاف را دو برابر کرد. این بار هم روی یک حرکت از سمت چپ بود که گورتسکا، کومان را صاحب توپ کرد و ارسال کوتاه او به دهانه دروازه را مولر به راحتی تبدیل به گل کرد.

ویکتوریا پلژن 2-4 بایرن: صعود در 35 دقیقه

بعد از این گل تیم میزبان تا اندازه ای پیش کشید اما باز هم این بایرنی ها بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و در دقیقه 25 به گل سوم رسیدند. این بار توماس مولر بود که از سمت راست پایه گذار گل شد و ارسال او با دخالت لروی سانه به گورتسکا رسید و او هم با ضربه دقیق کار را تمام کرد.

ویکتوریا پلژن 2-4 بایرن: صعود در 35 دقیقه

بازیکنان میزبان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، بعد از این گل فشار بیشتری روی دروازه بایرن وارد کردند و در دقیقه 30، روی اشتباه اسون اولرایش می‌ توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند اما ضربه موسکرا را خود اولرایش مهار کرد.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 35 بایرن به گل چهارم رسید. روی پاس در عمق سانه بود که گورتسکا بار دیگر در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک ضربه خونسردانه، ییندریچ استانک را مغلوب کرد.

ویکتوریا پلژن 2-4 بایرن: صعود در 35 دقیقه

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بایرنی ها بودند که می توانستند به گل های بعدی برسند اما در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بایرنی‌ها با برتری 4-0 به رختکن رفتند.
نیمه دوم را میزبان با سه تعویض آغاز کرد اما باز هم این بایرنی ها بودند که شروع بهتری داشتند و در دقیقه 52، روی پاس ماتیس تل، این اریک ماکسیم چوپو موتینگ بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه اش را از بالای دروازه به بیرون زد.
در ادامه بازیکنان میزبان بود که ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 58، روی تعلل بنجامین پاوارد، این اریک ژیرکا بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او به کنار دروازه برخورد کرد.
حملات میزبان ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 62، سرانجام دروازه بایرن باز شد. روی ارسال بوچا بود که موسکرا با ضربه سر توپ را پشت محوطه جریمه برای ولکانووا فراهم کرد و او هم با یک ضربه محکم دروازه اولرایش را باز کرد.
بعد از این گل بازی متعادل شد اما باز هم این بازیکنان میزبان بودند که برای زدن گل های بعدی تلاش بیشتری می کردند و سرانجام در دقیقه 75 به گل دوم رسیدند. یان کلیمت بعد از همکاری با لیبور هولیک صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.
بایرنی ها که احساس خطر کرده بودند، پیش کشیدند و در دقیقه 77 همه چیز برای زدن گل پنجم فراهم بود اما ضربه ماتیس تل به تیر دروازه برخورد کرد.
در دقایق پایانی بایرنی ها به خوبی توانستند بازی را کنترل کنند و در نهایت این دیدار با نتیجه 4-2 به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه