حمایت مالی از طرح های آموزشی هنرمندان جنوب کرمان توسط معاون وزیر


حمایت مالی از طرح های آموزشی هنرمندان جنوب کرمان توسط معاون وزیر

بهرام مسلمی مهنی گفت: از طرح های آموزشی هنرمندان جنوب کرمان که از طرف معاونت هنری تایید شوند توسط معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت مالی می شوند.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان با اشاره به دیدار با معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در دیدار با محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت مالی از طرح های آموزشی هنرمندان جنوب محقق شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: طرح های آموزشی هنرمندان جنوب کرمان که از سوی معاونت هنری تایید شوند توسط معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت مالی می شوند.

وی بیان کرد: در صورتی هنرمندان طرح های آموزشی را با اولویت نیازهای هنری ارائه دهند قطعا مورد حمایت ‌قرار می گیرند.

مسلمی مهنی ابراز کرد: دسترسی کامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان پس از سال‌ها به سامانه جامع رسانه های کشور محقق شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: این اداره کل مستقل است اما تاکنون به تعدادی از سامانه ها دسترسی نداشته که از طریق رایزنی با وزارتخانه، دسترسی های جنوب کرمان مستقل شد.
وی با اشاره به دسترسی های فعال شده برای جنوب کرمان، اظهار کرد: دسترسی سامانه جامع رسانه، ثبت آگهی دستگاه ها، مدیریت سازمان ها، اعلام وصول ها، بررسی وضعیت توزیع نشریات و دفاتر سرپرستی و... در جنوب کرمان ارائه می شود.
مسلمی مهنی در خاتمه عنوان کرد: با این کار ارائه و تسهیل خدمات به ارباب رجوع در محل اداره کل جنوب بخوبی صورت می پذیرد چرا که قبلا تمامی خدمات از طریق مرکز استان انجام می شده و مردم با مشکلاتی از جمله بعد مسافت و ... مواجعه بودند.
پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !