مراسم تجلیل از یاوران علمی دانشگاه علم و صنعت برگزار شد


مراسم تجلیل از یاوران علمی دانشگاه علم و صنعت برگزار شد

رئیس دانشگاه علم و صنعت در مراسم تجلیل از یاوران علمی و کارکنان این دانشگاه تأکید کرد: دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان، سه ضلع مثلث دانشگاه هستند و باور من این است که در این سه ضلع، نقش یاوران علمی و کارکنان دانشگاه برای کسب هر موفقیتی، بارز و اساسی است.

مراسم تجلیل از یاوران علمی دانشگاه علم و صنعت برگزار شد

به گزارش ایران اکونومیست، در آستانه میلاد با سعادت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، مراسم تجلیل از کارمندان نمونه و شایسته تقدیر دانشگاه، ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ با حضور رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه در محل سالن همایش‌های بین‌المللی حضرت امام رضا (ع) برگزار شد. در این مراسم که توسط امور اداری و با همکاری روابط عمومی و معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد، با اهدای لوح و هدیه از ۴۰ نفر از کارکنان برگزیده دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

دکتر منصور انبیاء، رئیس دانشگاه علم و صنعت در این مراسم با تبریک هفته وحدت و گرامیداشت خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به جمله امام راحل (ره) که «کارمندان کشور از محروم‌ترین قشرها و در عین حال، بااخلاص‌ترین اقشار هستند»، استناد کرد و گفت: دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان، سه ضلع مثلث دانشگاه هستند و باور من این است که در این سه ضلع، نقش یاوران علمی و کارکنان دانشگاه برای کسب هر موفقیتی، بارز و اساسی است.

رئیس دانشگاه با تاکید بر اینکه در همه دستگاه‌ها، کارکنان به عنوان منابع انسانی ارزشمندند، افزود: ما در دانشگاه که محصول آن نیز انسان است، نقش نیروی انسانی انسان‌ساز را کم نمی‌بینیم. وی با توجه به حضور دانشجو از جای‌جای کشور در دانشگاه و مراجعه‌های مکرر آنان به کارکنان برای پیگیری مطالبات‌شان، گفت: از همه کاستی‌ها در دانشگاه و سختی کار شما مطلع هستیم، ولی واقعیت این است که ما باید در هر شرایطی به درستی به وظایف خود عمل نموده و با دانشجو با حسن نیت و به گونه‌ای رفتار کنیم که احساس کند مورد تکریم قرار گرفته است.

مراسم تجلیل از یاوران علمی دانشگاه علم و صنعت برگزار شد

دکتر انبیاء با اشاره به آیات قرانی در خصوص خلق عظیم رسول مکرم اسلام خطاب به کارکنان دانشگاه گفت: دانشجویان، ولی نعمت ما در دانشگاه و سرمایه‌هلی عظیم کشور هستند. ما بخصوص در شرایط این روزهای کشور، باید همانگونه که از فرزندان خود صیانت می‌کنیم از دانشجویانمان نیز صیانت کنیم و تقاضای من این است که آنجا که دانشجو مقابل ماست، منطقی‌تر و شایسته‌تر عمل کنیم.

وی در بخش دیگر سخنانش ضمن اشاره به برخی تسهیلات فراهم‌شده برای کارکنان تاکید کرد: برنامه‌های تحولی خوبی در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی شده که در انجام آن موفق نخواهیم بود مگر با همکاری یاوران علمی دانشگاه. وی از همه کارکنان خواست یاریگر مدیریت دانشگاه باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شریف اصفهانی، سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و دکتر حصاری، معاون سازمان بهره‌وری دیگر سخنرانان این مراسم بودند و پخش چند کلیپ و اجرای هم‌نوایی توسط گروه بین‌المللی ذکر تهران، از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران، در انتهای این مراسم با حضور دکتر انبیاء، دکتر رئیسی دهکردی، حجت‌الاسلام و المسلمین شریف اصفهانی و دکتر جبل‌عاملی، کارکنان برگزیده دانشگاه با اهدای لوح و کارت هدیه مورد تقدیر قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا