آسفالت و بهسازی 35 کیلومتر از راه های روستایی ایلام


آسفالت و بهسازی 35 کیلومتر از راه های روستایی ایلام

ایلام-مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: در سال جاری بهسازی و روکش آسفالت ۳۵ کیلومتر از راه های روستایی این استان انجام شده است.

سید زاهدین چشمه خاور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال جاری اجرای پروژه لایه حفاظتی (فوگسیل) به طول ۱۷ کیلومتر و عملیات اجرای میکروسرفیسنینگ به طول ۱۱ کیلومتر در سطح جاده‌های استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه امسال علاوه بر اقدامات نگهداری راه‌های استان، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه‌ها نیز در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است، افزود: خط کشی راه‌ها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود، بطور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: در بازه زمانی (نیمه اول سال جاری) بیش از چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر خط کشی در سطح جاده‌های استان انجام شده است

چشمه خاور بیان کرد: نیروهای اداره ایمنی، ترافیک و حریم این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راههای ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند.

به گفته وی، همچنین بیش از ۱۳ هزار تابلو و علائم در سطح جاده‌های مواصلاتی استان نصب و اجرا شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)