«ته‌لنجی» تعیین تکلیف شود/ اشتغال 300 هزار بوشهری با کالای ملوانی


«ته‌لنجی» تعیین تکلیف شود/ اشتغال 300 هزار بوشهری با کالای ملوانی

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بیش از ۳۰۰ هزار نفر در استان بوشهر از طریق ته لنجی و ملوانی امرار معاش می‌کنند که باید این مهم مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح پنجشنبه در نشست با بازرس کل استان بوشهر اظهار داشت: سازمان بازرسی با فعالیت‌های خود نقش مهمی در پیشگیری از تخلفات دارد.

وی تقویت آموزش کارکنان در آشنایی به وظایف کارکنان، کارشناسان و مدیران برای پیشگیری از تخلف را ضروری دانست و اضافه کرد: نظارت، پایش و رسیدگی به تخلف از جمله رسالت سازمان بازرسی است.

امام جمعه بوشهر به برخی از موارد جامعه از جمله تغییر کاربری اراضی از جمله مزارع پرداخت و افزود: اراضی که با تأیید دستگاه مربوطه واگذار می‌شود و با مجوزهای قانونی خدمات لازم در زمینه‌های مختلف دریافت می‌کند باید راهکار لازم در جلوگیری از مشکلات برای مردم اتخاذ شود و دستگاه صادرکننده مجوز باید مورد مواخذه قرار بگیرد.

وی با اشاره به ساخت برخی واحدهای مسکونی در مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها با مجوزهای قانونی بیان کرد: در این اینگونه موارد باید با راهکارهای لازمه مورد توجه قرار گرفته شود و حمایت قانونی از مردم شود.

امام جمعه بوشهر مردم‌داری در همه موارد را یک اصل مهم دانست و تأکید کرد: مردم‌داری در حوزه بازرسی باید در اولویت قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ته لنجی را یکی از معضلات مهم استان دانست و تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ هزار نفر در استان بوشهر از طریق ته لنجی و ملوانی امرار معاش می‌کنند که باید این مهم مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

صفایی بوشهری بر تعیین تکلیف ته لنجی در استان بوشهر تأکید کرد و گفت: چون قانون در زمینه ته لنجی شفاف نیست سبب بروز مشکلات در زمینه‌های مختلف شده است که باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403