جبهه انقلاب سنگر اول مبارزه در مقابل دشمنان خدا است


جبهه انقلاب سنگر اول مبارزه در مقابل دشمنان خدا است

مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: هر فردی در مقابل جبهه انقلاب به عنوان سنگر اول مبارزه با دشمنان خداوند قرار بگیرد، این جبهه را تضعیف می کند و باید در مقابل خداوند پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر پنجشنبه در جمع علمای تسنن و تشیع خراسان رضوی اظهار کرد: در هفته وحدت درباره وحدت، اهمیت و ضرورت آن بسیار گفته و درباره این موضوع بسیار بحث شده است، اما موضوعی که درباره آن کم بحث شد، این است که چرا می‌خواهیم وحدت داشته باشیم؟

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: ما تا جهتی در حرکت خود پیدا نکنیم، خواست قلبی و اراده ما یکی نمی‌شود و هر عملی در این صورت عبث و بیهوده است، آنچه بین مذاهب به عنوان یک مقبولیت عام وجود دارد، «قرآن کریم» است و وقتی در این کتاب جهتی مشخص شد، همه موظف هستیم آن را پیاده کنیم، زیرا آن را خدا خواسته و امر خداوند باید به اجرا برسد.

وی تصریح کرد: وجوب قیام لله در قرآن کریم و به نظریه همه مفسرین و علمای امت ثابت شده است و در قیام لله قیام جمعی مؤثر و مقدم بر قیام فردی است و این جهت و علت وحدت است.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: هم قرآن و هم حدیث بر وحدت تاکید دارد و دلیل وحدت این است که اگر ما سرنوشت اسلام را از ابتدا تا الان بررسی کنیم می‌بینیم در تمام تاریخ اسلام به اندازه امروز پیامبر (ص) و دین اسلام تحت تهاجم نبودند، آیا هنوز زمان قیام لله آنهم بصورت جمعی فرا نرسیده است؟ امروز هیچکس در هیچ موقعیت علمی و اجتماعی نمی‌تواند نسبت به پیامبر اسلام (ص) بی تفاوت باشد و این را هم قرآن کریم و هم حدیث شریف تاکید دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: ما در قرآن کریم و وجود نبی (ص) با یکدیگر مشترک هستیم و باید در برابر قرآن کریم و پیامبر اسلام (ص) پاسخگو باشیم، علما در قیامت محاکمه می‌شوند زیرا لباس روحانیت، لباس نوکری رسول الله (ص) است و کسی که این لباس بر تن کرده اگر به آیه قرآن و حدیث شریف نبوی (ص) عمل نکرده باشد و فقط به اعمال فردی خودبپردازد، باید پاسخگو باشد.

وی گفت: این ساده نیست که یک کافر آیات قرآن را بسوزاند و علما سکوت کنند، عکس العمل علما در مقابل این اتفاق چه بود؟ ما همه با هم یکی هستیم و مسئله بین ما نیست جز یک عده جاسوس انگلیسی و آمریکایی که به دنبال اختلاف هستند و به جایی نخواهند رسید، ما در اصل مسئله هیچ اختلافی نداریم ولی ممکن است در تشخیص موقعیت امروز اسلام دچار اختلاف نظر باشیم.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: امروز که دنیا در مقابل پیامبر (ص) متحد شده است، باید قیام لله جمعی را در جبهه انقلاب به انجام برسانیم، هرکس دانسته و نادانسته در مقابل جبهه انقلاب به عنوان سنگر اول مبارزه با دشمنان خداوند قرار بگیرد، این جبهه را تضعیف کرده و باید در مقابل خداوند پاسخگو باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟