برگزاری آیین جشن میلاد پیامبر مهربانی ها با اجرای برنامه های متنوع در کانون «دوستان آسمانی»


برگزاری آیین جشن میلاد پیامبر مهربانی ها با اجرای برنامه های متنوع در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از برگزاری آیین جشن سالروز میلاد پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: آیین جشن و سرور سالروز میلاد ختم رسل، حضرت محمد مصطفی (ص) و رئیس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع) به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: برای این آیین جشن و سرور برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده که پیش بینی می شود بیش از یک هزار نفر در این آیین حضور پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با تلاوت قرآن توسط قاری مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری آغاز و با سخنرانی مذهبی امام جماعت مسجد ادامه پیدا می کند.

گواهیان اظهار کرد: اجرای گروه سرود بچه های مسجد نیز دیگر عناوین این برنامه جشن و سرور است که با حضور بیش از 50 نفری نوجوانان مسجدی در وصف این مناسبت فرخنده به اجرا در می آید.

وی به دیگر عناوین برنامه جشن و سرور میلاد پیامبر مهربانی ها و حضرت امام صادق (ع) در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» خبر داد و گفت: اجرای برنامه نمایش طنز نیز پای ثابت برنامه های جشن و سرور در این کانون فرهنگی است که به همت گروه نمایش متشکل از بچه های مسجد انجام می شود.

گواهیان اظهار کرد: همچنین مولودی خوانی ذاکران اهل بیت (ع) در این برنامه جشن و سرور توسط «قناعت پیشه» و «بشارتی» از مداحان اهل بیت (ع)، دیگر برنامه های این آیین جشن و سرور در این کانون فرهنگی هنری است.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقه ویژه شرکت کنندگان در این مجلس جشن همچون برنامه های گذشته جشن و سرور در این کانون با هنرمندی مجری برنامه برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در پایان از عموم اهالی مسجد، شهروندان و اعضای کانون برای شرکت در این آیین جشن و سرور که همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در روز پنجشنبه 21 مهرماه برگزار می شود، دعوت کرد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!