طرح آموزش دموکراسی در خاورمیانه برای ایجاد پیاده نظام است


طرح آموزش دموکراسی در خاورمیانه برای ایجاد پیاده نظام است

مشهد - دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: دشمن وقتی از جنگ نظامی منصرف شد و با طرح آموزش دموکراسی در خاورمیانه به دنبال ساخت پیاده نظام در قلب خاورمیانه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان ظهر پنجشنبه در همایش محوری طلایه داران امت رسول الله (ص) که با حضور علمای تسنن و تشیع خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: دینداری و عقلانیت برای مؤمنان اهمیت دارد زیرا دیندار اهل آزار و اذیت دیگران نیست و عاقل به دنبال دو دستگی و تفرقه نیست.

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با بیان اینکه از دهه هفتاد برای انهدام جامعه ایرانی توسط دشمن نقشه ریزی شد، گفت: سه طرح مختلف برای ما طراحی شد که در دل آنها نهادینه شدن سکولاریزم در جامعه ایرانی، اصلاحات اساسی (نه اصلاحات سیاسی که در گفتمان سیاسی وجود دارد) نظیر حذف ولایت فقیه در قانون اساسی و حقوق بشر مطرح شد.

وی بیان کرد: آنها در دهه هشتاد وقتی از جنگ نظامی دوری کردند، به دنبال نابودی بنیان‌های اجتماعی مردم ایران رفتند که یکی از تئوریسین‌های آنها هیلاری کلینتون بود، او با طرح آموزش دموکراسی در خاورمیانه به دنبال ساخت پیاده نظام در قلب خاورمیانه بود؛ این آموزش دموکراسی از نگاه آنها بریدن گردن سربازی است که برای امنیت مردم خود لباس سربازی پوشیده و از مردم خود حفاظت می‌کند.

لطفیان با بیان اینکه جهاد تبیین، امروز برای همه علناً لازم است، گفت: احمد جبرئیل از رهبران حماس پس از سال ۸۸ گفت قدر جمهوری اسلامی را نه شما، من میدانم چرا که دیدم چه بلایی بر سر دنیای استکبار آورده است.

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور تاکید کرد: جوان حزب الهی حاضر است برای هویت دینی و ملی خود سر می‌دهد ولی هنوز زمان آن فرا نرسیده است، اگر خون جوان معتقد شیعه و سنی در این راه یکی شود، گلی خواهد رویید که بنیان‌های دشمنان را از بین خواهد برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا