تبعیض بیش از کمبودها مردم را رنج می‌دهد


تبعیض بیش از کمبودها مردم را رنج می‌دهد

قزوین – فرماندار قزوین گفت: آنچه که مردم را بیش از پیش آزار می‌دهد و سبب ناامیدی، بی‌اعتمادی و نارضایتی عمومی می‌شود کمبود نیست بلکه تبعیض است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی در جلسه شورای شهرستان قزوین که پیش از ظهر پنجشنبه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: میزان محرومیت در منطقه الموت و طارم بسیار زیاد است و ما توصیه می‌کنیم جلسات برای پیگیری مسائل و گفتمان‌سازی سریع‌تر و بیشتر برگزار شود.

وی با بیان اینکه در سال جدید هیچ پروژه‌ای در شهرستان قزوین تعریف نمی‌شود، افزود: اولویت ما تکمیل پروژه‌های نیمه کاره شهرستان است.

فرماندار قزوین ادامه داد: فضای ما یک فضای گفتمانی است که در این میان اجازه نمی‌دهیم تبعیض و رفتار غیرعادلانه وارد مسائل شود.

کاظمی تاکید کرد: آنچه که مردم را بیش از پیش آزار می‌دهد و سبب ناامیدی، بی‌اعتمادی و نارضایتی عمومی می‌شود کمبود نیست بلکه تبعیض است.

وی با بیان اینکه نباید بین مناطق خوش نشین روستایی و روستایی نشین‌ها تبعیض وجود داشته باشد تصریح کرد: تبعیض خط قرمز ما است و هرکجا و درهر پروژه‌ای متوجه لابی‌گیری شویم در راستای جلوگیری از آن تلاش می‌کنیم و اگر نتوانیم از آن جلوگیری کنیم صندلی خود را ترک خواهیم کرد.

این مسئول گفت: شأن حضور ما به عنوان کسانی که متعلق به گفتمان هستند این است که از تبعیض‌ها جلوگیری کنیم که البته این مسیر برای ما هزینه‌هایی دارد اما ما از این مسیر کوتاه نمی‌آییم.

وی با بیان اینکه در مجموعه مسائل بسیار، مشکلات فراوان و منابع مالی محدود است تاکید کرد: لازم است مسئولین شاهد مشکلات مردم باشند و بدنه دستگاه‌ها را جهت پیگیری و حل مشکلات و مسائل متوجه کنند.

کاظمی در پایان گفت: زمانی که مردم شاهد انجام اقدامات باشند آرام می‌شوند و در نهایت مسائل ناامید و بی اعتمادی کاهش و امید و اعتماد افزایش پیدا می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا