مورایس: بازی با نفت آبادان ساده نبود اما سپاهان مستحق برد بود/ فوتبال ایران لایق داشتن زمین های بهتر است


مورایس: بازی با نفت آبادان ساده نبود اما سپاهان مستحق برد بود/ فوتبال ایران لایق داشتن زمین های بهتر است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خیلی خوشحالم توانستیم عملکرد خوبی مقابل نفت آبادان نشان بدهیم و بازی ساده‌ای نبود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، ژوزه مورایس، پس از برتری 2 بر صفر سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: تیم ما از ابتدای فصل سعی بر این داشت بازی باکیفیتی از خودش نشان بدهد و با کیفیت به زمین بیاید. خیلی خوشحالم توانستیم عملکرد خوبی نشان بدهیم. بازی ساده‌ای نبود.

وی افزود: صنعت نفت بازی قبلی‌اش را باخته و مربی‌اش را هم به تازگی عوض کرده است. در این بازی دنبال نتیجه بودند. انگیزه بازیکنان مقابل تیمی مثل سپاهان معمولا بالا است و بازی سختی داشتیم اما بازیکنانم سعی کردند این موضوع را مدیریت کنند. برخی مواقع خوب بود و به آنها تبریک می‌گویم. بابت گلزنی مسعود ریگی خیلی خوشحالم. از ابتدای فصل عملکرد خیلی خوبی از خودش ارائه داد و امروز با این گل پاداش گرفت.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: امروز اولین بازی لیگ بود که تمام هافبک‌های خود را در اختیار داشتیم. خدا را شکر مانوئل فرناندز و جلال علی محمدی بازگشته‌اند. محمد کریمی هم به شرایط آرمانی بازمی‌گردد و محمد قربانی کارش را به بهترین شکل انجام می‌دهد. این قسمت از تیم‌مان را همیشه کم داشتیم. خیلی خوشحالم همه بازیکنان را در اختیار داشتیم و کارشان را هم به بهترین شکل انجام دادند.

مورایس با اشاره به عملکرد دفاعی تیمش، گفت: در این زمینه به اندازه کافی خوب بودیم. امید نورافکن، محمد دانشگر و رامین رضاییان حتی در لحظات آخر که نتییجه ثباتی نداشت و هر لحظه ممکن بود تغییر کند، توانستند کارشان را به نحو احسن انجام بدهند.

وی در مورد عملکرد پرفراز و نشیب سپاهان در این فصل توضیح داد: در حال حاضر تیم دوم جدول و پشت سر پرسپولیس هستیم. یک امتیاز با استقلال اختلاف داریم. برابر پرسپولیس، ذوب‌آهن، نساجی، استقلال، گل گهر بازی کردیم که ساده نبود. در این مدت مشکلاتی داشتیم، پس از دیدار اول محمد کریمی را از دست دادیم. پس از بازی چهارم خود مانوئل فرناندز را هم به دلیل مصدومیت از دست دادیم. با نبود محمد کریمی، جلال علی محمدی، و مانوئل مشکلاتی در خط میانی سپاهان پیش آمد و نتوانستیم به اهداف مدنظر برسیم.

مورایس تصریح کرد: اگر همه این مسائل را کنار بگذاریم، سپاهان 11 گل زده و از لحاظ تدافعی یکی از بهترین تیم‌های لیگ هستیم. شاید فقط پرسپولیس و فولاد کمتر از ما گل خورده باشند. در 9 بازی خوردن 6 گل در مقابل به ثمر رساندن 11 گل نشان می‌دهد که عملکرد خوبی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص نمایش ضعیف تیمش برابر صنعت نفت عنوان کرد: همه بازی را دیدند، اگر قرار بود یک تیم برنده شود، آن تیم سپاهان بود، زیرا موقعیت‌های خوبی داشتیم و لایق برد بودیم. تیم ما پتانسیل بهتر بازی کردن را دارد، نه فقط بازیکنان ما بلکه همه نفرات لیگ برتر ایران. اما زمین این اجازه را نمی‌دهد. به اندازه کافی رطوبت ندارد و سرعت توپ را می‌گیرد. امروز در زمینی بازی کردیم که همین شرایط را داشت. قبل از این هم در چنین زمینی بازی کردیم و نمی‌دانیم زمین ورزشگاه خودمان چه شرایطی دارد.

وی اضافه کرد: فوتبال ایران لیاقت داشتن زمین‌های بهتر را دارد. فدراسیون فوتبال باید دپارتمانی تشکیل بدهد تا استانداردهای لازم برای داشتن زمین بهتر رعایت شود. واقعا بازیکنان ایرانی لیاقت بازی کردن در زمین بهتر را دارند. نمی‌خواهم ایران را با کشورهایی مثل فرانسه و... مقایسه کنم، اما در قیاس با کشورهای نزدیک مثل قطر و عربستان هم مشکل دارید و باید روی این قضیه فکر کنید.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن