سیف الله پور: عملکرد نساجی نشان می دهد در انتخاب مطهری خوب عمل کردیم/ تیم ما گربه سیاه گل گهر شده است


سیف الله پور: عملکرد نساجی  نشان می دهد در انتخاب مطهری خوب عمل کردیم/ تیم ما گربه سیاه گل گهر شده است

مدیر عامل نساجی مازندران گفت: عملکرد تیم ما نشان می دهد که در انتخاب حمید مطهری خوب عمل کرده ایم.

به گزارش خبرنگارورزشی خبرگزاری فارس، ایزد سیف الله پور پس از پیروزی نساجی برابر گل گهر در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی های نساجی همیشه بازی های بسیار خوبی بوده و به بازیکنان تیم هم تبریک عرض می کنم که امروز برابر گل گهر به پیروزی رسیدند. در چند هفته اخیر نتایج خوبی را گرفته اند و این نشان می دهد که ما در انتخاب سرمربی خود خوب عمل کردیم و در آینده روز های خوبی را هم خواهیم داشت.

وی افزود: فکر می کنم زمین بازی امروز برای هر دو تیم مناسب نبود ابته این نظر شخص من است چرا که حیف است گل گهر با این امکانات زمین چمن بدی را داشته باشد. باز هم از باشگاه گل گهر سیرجان تشکر می کنم که امکانات خوبی را در اختیار ورزش کشور گذاشته است و این نشان دهنده این است کرمان توجه خاصی به ورزش دارد.

سیف الله پور در خصوص حضور نداشتن تماشاگران در ورزشگاه ها گفت: من بارها در این باره صحبت کردم و فکر می کنم دیگر دارد تکراری می شود، اما فوتبال بدون تماشاگر هیچ معنی ندارد. شما نگاه کنید ورزشگاه به این خوبی و آب و هوای عالی و زمان برگزاری مناسب چرا نباید تماشاگران برای تماشای فوتبال به ورزشگاه بیایند؟ بودن تماشاگران قشنگی فوتبال را دو چندان می کند و امیدوارم هر چه زودتر تماشاگران به ورزشگاه ها بازگردند.

مدیر عامل نساجی در پاسخ به این سول که نساجی گربه سیاه گل گهر شده است گفت: شاید بتوانم حرف شما را تأیید کنم ما در فصل گذشته در بازی نیم فصل دوم بازی را واگذار کردیم، اما در همه بازی هایی که داشتیم یا بردیم یا مساوی کردیم. گل گهر بازی تیم بسیار خوبی است و یکی از بهترین مربیان تاریخ لیگ را در اختیار دارد.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!