جشن بزرگ رسول مهربانی و لبخند/برپایی دو موکب در میدان ولیعصر(عج)


جشن بزرگ رسول مهربانی و لبخند/برپایی دو موکب در میدان ولیعصر(عج)

شهردار منطقه۱۳ تهران با اشاره به برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در میدان ولیعصر از استقرار و برپایی دو موکب در مسیر این جشن خبر داد.

محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس با اشاره به فرارسیدن ۱۷ ربیع الاول و میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: این مناسبت فرصتی برای ایجاد نشاط اجتماعی در شهر و میان شهروندان است که در این راستا شهرداری منطقه در کنار متولیان حوزه فرهنگی و اجتماعی، ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده و اجرایی می کند.

وی با بیان اینکه، امروز ساعت ۳۰: ۱۵ در میدان ولیعصر(عج ) جشن باشکوهی برگزار می شود که تا شهر ری نیز ادامه دارد ، افزود : علاوه بر مولودی خوانی مداحان معروف ، موکب هایی هم برای پذیرایی از شهروندان برپا می شود که دو موکب نیز اختصاص به منطقه۱۳ دارد.

شهردار منطقه۱۳ در خصوص خدمات دو موکب منطقه افزود: در یکی از موکب ها از شهروندان پذیرایی و در موکب دیگر چندین ایستگاه با محوریت برنامه های عفاف و حجاب، کودک ،توزیع پرچم و بادکنک، کاردستی و گریم کودک توسط اداره فرهنگی منطقه و مشارکت نواحی چهارگانه فعالیت می کنند.

احمدی به برپایی دو جشن در منطقه اشاره کرد و افزود: این جشن ها شب گذشته با همکاری بسیج کمیل و نواحی چهارگانه در فلکه دوم نیروی هوایی و پارک خیام همراه با نورافشانی و برنامه های شاد با همکاری بسیج کمیل و اداره فرهنگی برگزار شد.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن