صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است


صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: در برهه کنونی وظیفه همه ما حفظ و صیانت از انقلاب ارزش‌های انقلاب اسلامی است و باید در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان هوشیارانه عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی پنج شنبه شب در آئین «تجمع مردمی امت رسول الله» و جشن هفته وحدت با تبریک این هفته و تقدیر از دست اندر کاران برگزاری برنامه با گرامیداشت هفته فراجا و یاد شهدای بخصوص شهدای امنیت گفت: شهدای به بویژه شهدای امنیت در این ایام در دفاع از امنیت مملکت جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم کردند. و امروز صلابت، اقتدار و امنیت ما مدیون و مرهون شهدا است و باید تلاش کنیم ادامه دهنده راه آنها باشیم.

امام جمعه گناوه یادآور شد: دشمنان و معاندان ملت ایران اسلامی با توطئه‌ها و ترفندهای مختلف در پی ضربه زدن به امنیت کشور هستند و با امپراطوری رسانه‌ای که در اختیار دارند به دنبال ناامیدی و مأیوس کردن مردم از انقلاب و نظام و ولایت است.

حجت الاسلام رکنی حسینی با بیان اینکه دشمنان هیچ گاه دلسوز ملت و کشور ایران نیستند اضافه کرد: شعاری که امروز متأسفانه دستاویزی برای معاندین شده است و آزادی از ارکان و شعارهای اصلی و اولیه انقلاب اسلامی بوده و است.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر اغتشاشگران با آمدن کف خیابان به مقدسات و ارزش‌های انقلاب و مردم تحت عنوان اینکه اعتراض دارند جسارت کردند، گفت: باید بین دو موضوع اغتشاش و اعتراض فرق گذاشت، نقد و انتقاد سازنده باعث پویایی یک نظام و مملکت می‌شود اما امروز با نگاهی به تبلیغات دشمن می‌بینیم که درصدد ضربه به نظام هستند.

وی گفت: برای نمونه یک مورد آن تبلیغات در بوق‌های تبلیغاتی و شبکه‌های فارسی زبان معاند در هفته‌های اخیر پیرامون اینکه رهبری در قید حیات نیستند تبلیغات سو و مسموم به راه انداختند و وقتی رهبری وارد دانشکده افسری می‌شود باز هم از راه دیگری به تبلیغات سو ادامه دادند که این بدل رهبری است و با این تبلیغات مسموم و سو خود ذهن‌های بسیاری را مسموم کردند.

صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است

امام جمعه گناوه گفت: دشمن امروز تمام مقدسات و ارزش‌های انقلاب را مورد هدف و هجمه خود قرار داده است و اینکه رهبر معظم انقلاب همواره و بارها بر تهاجم، ناتو و شبیخون فرهنگی تاکید فرمودند به دلیل این بوده است که عمق توطئه‌ها و کینه‌های دشمنان را رصد می‌کنند و لذا همه باید هوشیار و مراقب باشیم و تحت تأثیر این شبکه‌های معاند قرار نگیریم.

وی تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی از بدو پیروزی تاکنون در برابر انواع توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است و هشت سال جنگ نابرابر را بر علیه نظام اسلامی تحمیل کردند که بیش از ۳۰۰ هزار شهید برای دفاع از انقلاب و نظام و دفاع از ناموس داده‌ایم و بیش از هزار نفر شهدای مدافع حرم تقدیم اهل بیت شده است.

حجت الاسلام رکنی حسینی خاطرنشان کرد: در برهه کنونی وظیفه همه ما حفظ و صیانت از انقلاب ارزش‌های انقلاب اسلامی است و باید در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان هوشیارانه عمل کنیم.

صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است

امام جمعه گناوه با تبریک میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع) بیان کرد: نبی مکرم اسلام (ص) الگوی زندگی فردی و اجتماعی برای همه است و باید در زندگی به آن حضرت و خاندان پاکش تاسی کنیم.

وی با تقدیر از حضور بانوان در این تجمع گفت: بانوان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف حضوری فعال دارند و همین بانوان در دامان پاک خود شهدا را تربیت و تقدیم اسلام و انقلاب کردند و امروز نیز این نسل جوان ما در تمام صحنه‌های انقلاب با بصیرت کامل حضور می‌یابد و با حضور خود تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب می‌کند.

«تجمع مردمی امت رسول الله» و جشن هفته وحدت همزمان با شب میلاد با سعادت خاتم پیامبران، حضرت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش ششمین اختر تابناک امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و انقلاب و برائت از فتنه گران در یادمان شهدای گمنام گناوه برگزار شد.

در این مراسم اجرای سرود، دکلمه، مداحی، نورافشانی از دیگر بخش‌های مهم بود و شرکت کنندگان با سردادن شعارهای «لبیک یا خامنه ای» «مرگ بر فتنه گر»، «الله اکبر» اقدامات اغتشاشگران را محکوم و بر دفاع از ازرش‌های اسلامی و انقلابی تاکید کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زایمانی که بین 4.5 میلیون وضع حمل یک بار اتفاق می افتد !