جلوگیری از تخلف نانوایان در فروش آرد سهمیه/گرانفروشی نان مهار شود


جلوگیری از تخلف نانوایان در فروش آرد سهمیه/گرانفروشی نان مهار شود

پارس‌آباد - امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: مسئولان با نانوایی‌های متخلف در راستای مقابله با فروش آرد سهمیه برخورد جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به اینکه آرد، امانت دولت در دست نانوایان است، اظهار کرد: بازرسی از واحدهای نانوایی به صورت مستمر صورت گرفته و با نانوایی‌های متخلف برخورد شود و همچنین گرانفروشی نان در فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی هم نظارت شود.

وی با اشاره به ۲۳ مهر روز نابینایان و روشندلان، گفت: مسؤولان خصوصاً اداره بهزیستی بر ضرورت رفع مطالبات و مشکلات روشندلان ازجمله اشتغال رسیدگی کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی ضمن تشکر از مردم فهیم و با بصیرت شهرستان پارس آباد، بیان کرد: اغتشاشات اخیر طراحی دشمنان ملت ایران بود که مردم ایران امروز پای اسلام، کشور و نظام خود ایستاده‌اند و دشمنان آرزوی سرنگونی نظام اسلامی را به گور می‌برند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد با تبریک ۲۲ مهر میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) عنوان کرد: میلاد پیامبر رحمت، تحکیم بخش وحدت است و پیامبر (ص) بهترین الگو سبک زندگی بر مبنای انسانیت و اخلاق است.

خطیب جمعه پارس آباد در خصوص ویژگی صفات متقی، بیان کرد: راست گویی و امانت داری و وفا به عهد و پرهیز از تفاخر و پرهیز از بخل و صله ارحام و مهربانی با ضعیفان و ایثار و نیکی نمونه‌هایی از صفات متقی است.

امام جمعه شهرستان پارس آباد ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، عنوان کرد: رعایت تقوای الهی باعث محفوظ ماندن از گزند گناهان می‌شود و همچنین تقوای الهی موجب تقویت علم و اراده و ثبات شخصیتی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی