ایجاد تفرقه میان مسلمان از نقشه‌های دشمنان است


ایجاد تفرقه میان مسلمان از نقشه‌های دشمنان است

آبادان – امام جمعه آبادان گفت: ایجاد تفرقه میان مسلمان از نقشه‌های شوم دشمنان است و انسان‌های مؤمن باید در برابر توهین به مقدسات اسلامی موضع جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران آبادان، وحدت بین مسلمانان و پیروی از سیره و اخلاق نبوی را عامل مهم یکپارچه شدن امت رسول‌الله برشمرد و افزود: ایجاد تفرقه میان وحدت مسلمان از نقشه‌های شوم دشمنان است و انسان‌های مؤمن در عین تاسی به اخلاق نبوی باید در برابر توهین به مقدسات اسلامی موضع جدی بگیرند.

وی با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان افزود: برای پرورش دانش آموزانی مؤمن و متعهد، ️مدرسه به تنهایی نمی‌تواند از عهده تربیت کودکان و نوجوان برآید و خانواده‌ها باید در کنار معلمان و مسئولان تعلیم و تربیت باشند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه اصلاح شبکه فاضلاب کمترین خواسته‌ای است که مردم خوزستان دارند، گفت: هفته گذشته ما شاهد اجرای عملیات طرح تکمیلی فاضلاب در آبادان و خرمشهر بودیم و از آن‌ها تشکر می‌کنیم و تقاضای ما این است که نظارت‌ها دقیق باشد و آن مکان‌هایی که نیاز به تغییر شبکه آب دارد نیز اصلاح شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس